Στο WRC στο ράλι στην Κροατία και στο τέλος του 2ου σκέλους ο Ουαλός της Toyota με το Yaris Rally1 άντεξε την πίεση και τερμάτισε πρώτος.
WRC – ράλι Κροατίας: To φιλμ του αγώνα έχει ως εξής
Οι Έβανς-Μάρτιν ξεπέρασαν την αμηχανία των πρώτων Ειδικών Διαδρομών και είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους φετινή νίκη.
Το πλήρωμα της Toyota ανέλαβε τον έλεγχο του ιδιόρυθμου ασφάλτινου αγώνα νωρίς κατά το 2ο σκέλος, όταν οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε (Hyundai i20 Rally1), που ήταν επικεφαλής είχε έξοδο στη δεύτερη Eιδική Διαδρομή, και εγκατέλειψε.
Το Hyundai i20 των Βέλγων βγήκε σε μια δεξιά στροφή γλίστρησε και κατέληξε σε τσιμεντόλιθους. Η ζημιά που προκλήθηκε στον τροχό και την ανάρτηση ήταν σοβαρή και έτσι ο Έβανς βρέθηκε πρώτος, έχοντας μια καλή διαφορά, από τους δεύτερους Τάνακ – Γιαρβόεγια (Ford Puma Rally1) 22,6 δευτ. στα μισά του 2ου σκέλους, αυτό του Σαββάτου.
Ο Οτ Τάνακ ανέβασε ρυθμό μετά το μεσημεριανό σέρβις και επιτέθηκε στις επαναλαμβανόμενες απογευματινές Ειδικές Διαδρομές. Ο Εσθονός κατάφερε να μειώσει στο μισό τη διαφορά τους, όμως ένα τεχνικό πρόβλημα τον καθυστέρησε και έτσι η τελική τους διαφορά στο τέλος του σκέλους ανέβηκε στα 25,4 δευτ.
Διαφορά νίκης
Η διαφορά του Έβανς στις Ειδικές Διαδρομές του τρίτου και τελευταίου σκέλους είναι σημαντική. Αρκεί ο Ουαλός να μη χύσει ξανά την καρδάρα με το γάλα, όπως έχει κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν. Αν καταφέρει ο οδηγός της Toyota να κρατήσει μακριά τον Τάνακ, θα είναι η πρώτη του νίκη, μετά από την επιτυχία του στο Ράλι Φινλανδίας το 2021, πριν από 18 μήνες.
«Αν ο Οτ είχε προβλήματα, δεν είναι κάτι που θα ευχόμουν», είπε ο Ουαλός. «Δεν είναι ωραίο να εκμεταλλεύεσαι ένα πρόβλημα όπως αυτό, αλλά εντάξει, υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα».
Οι Λάπι-Φερμ έφεραν το δεύτερο Hyundai i20 Rally1 πίσω στο σέρβις και στην τρίτη θέση της γενικής. Ένα μισό γύρισμα στην Eιδική Διαδρομή 13 δεν βοήθησε τα πράγματα, αν και ο Φινλανδός πίεσε περισσότερο το απόγευμα.
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ δεν είχε ένα ευχάριστο αγώνα μετά από την ποινή, που δέχθηκε στο 1ο σκέλος το βράδυ για παραβίαση ασφαλείας- δεν είχε δέσει καλά τη ζώνη του, όταν αναγκάστηκε μαζί με τον συνοδηγό του να αλλάξουν ελαστικό ύστερα από κλατάρισμα. Στη συνέχεια του επιβλήθηκε ακόμα μια ποινή 10 δευτερολέπτων, αφού ένα τεχνικό πρόβλημα στην απλή διαδρομή τον καθυστέρησε και μπήκε αργότερα από τον προβλεπόμενο χρόνο στο Σ.Ε.Χ. στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους.
Γενικά η Κροατία δεν του «πάει» του Γάλλου. Πρόπερσι είχε εμπλακεί σε τροχαίο στην απλή διαδρομή και πέρασε ένα απόγευμα στο αστυνομικό τμήμα. Παρολίγο να χάσει τη νίκη τότε. Παρόλα αυτά ο Οζιέ στις Ειδικές Διαδρομές πετάει, η εμπειρία σε συνδυασμό με την ταχύτητα… Κατάφερε από την 7η θέση που είχε πέσει να βρεθεί στην 4η της γενικής κατάταξης, έχοντας πίσω του, τους team mate του, Κάλε Ροβάνπερα και Τακαμότο Κατσούτα, που και αυτοί κατάφεραν να περάσουν τον Λουμπέ. Ο Κορσικανός οδηγός του Puma Rally1 πάλευε να βρει πρόσφυση με τα σκληρά ελαστικά και έχανε χρόνο στις Eιδικές Διαδρομές.
Ο Γιοχάν Ροσέλ με Citroen C3 Rally2 παρέμεινε στο προβάδισμα της κατηγορίας WRC2 και ήταν όγδοος γενικής, μπροστά από τους Nικολάι Γκριαζίν και τον Εμίλ Λίντχολμ που συμπλήρωσαν τη δεκάδα της γενικής κατάταξης και οι δύο με Skoda Fabia Rally2.
Το τελευταίο σκέλος της Κυριακής, βόρεια του Ζάγκρεμπ διαθέτει τους πιο φαρδιούς δρόμους του αγώνα. Η ειδική διαδρομή Trakošćan – Vrbno (13,15 χλμ.) ξεκινάει κοντά σε ένα παραλίμνιο κάστρο του 13ου αιώνα μέσα σε εκπληκτικό τοπίο και ακολουθεί η ειδική διαδρομή Zagorska Sela – Kumrovec (14,09 χλμ.). Και οι δύο ειδικές διαδρομές επαναλαμβάνονται δύο φορές, φτάνοντας το συνολικά αγωνιστικά χλμ. του 3ου σκέλους στα 54,48.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1 Έβανς-Μάρτιν Τoyota Yaris Rally1 2:20:05.7
2 Τάνακ-Γιαρβέογια Ford Puma Rally1 +25.4
3 Λάπι-Φερμ Hyundai i20 N Rally1 +30.0 +55.4
4 Οζιέ-Λαντέ Toyota Yaris Rally1 +54.0 +1:49.4
5 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Toyota Yaris Rally1 +2.0 +1:51.4
6 Κατσούτα-Τζόνστον Toyota Yaris Rally1 +34.5 +2:25.9
7 Λουμπέ-Γκιλσούλ Ford Puma Rally1 +6.2 +2:32.1
8 Ροσέλ-Ντινάντ Citroen C3 Rally2 +4:08.1 +6:40.2
9 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ Skoda Fabia RS Rally2 +11.5 +6.51.7
10 Λίντχολμ-Χαμαλάινεν Skoda Fabia RS Rally2 +1:10.7 +8:02.4