Ο Ιταλικός αγώνας του WRC, στη Σαρδηνία με τις πολλές παγίδες σημάδεψε την ομάδα της Toyota.
Tόσο ο Οζιέ όσο και ο Κατσούτα εγκατέλειψαν όταν με τα Yaris Rally1 πέρασαν από βαθύ λάκκο με νερά και οι κινητήρες σταμάτησαν τη λειτουργία τους. Και ο Λάτβαλα θεωρεί, πως δεν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, αλλά ο τρόπος οδήγησης.
Τα νερά έκαναν τη ζημιά
Ο Λάτβαλα μάλιστα φέρνει σαν παράδειγμα τον Ροβάνπερα. Ο νεαρός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είχε κανένα πρόβλημα με τα περάσματά του από τους νερόλακκους και μάλιστα κατάφερε να τερματίσει τρίτος, σε ένα αγώνα που δεν είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις, μιας και δεν είναι από τους αγώνες που του αρέσουν.
Ο Λάτβαλα είπε, οτι θα ερευνηθεί με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημα με τα νερά, που αντιμετώπισαν στη Σαρδηνία, ωστόσο επιμένει, πως έχει να κάνει και με την τεχνική του κάθε οδηγού.
«Είχαμε αυτό το πρόβλημα με το νερό, αλλά δεν μπορώ να πω, ότι όλα οφείλονται στο αυτοκίνητο», εξήγησε ο Λάτβαλα. «Πρέπει επίσης να δούμε, ότι δεν είχαμε κάνει δοκιμές πριν τον αγώνα, ώστε να δούμε κάπως και τον τρόπο που προσέγγιζαν οι οδηγοί τις λακκούβες με τα νερά».
WRC: Μειώθηκε η διαφορά στη βαθμολογία μεταξύ Toyota-Hyundai
Με τη Hyundai Motorsport να εξασφαλίζει διπλό βάθρο στην Ιταλία, με τους Νεβίλ και Λάπι, το προβάδισμα της Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει πλέον περιοριστεί σε μόλις 23 βαθμούς.
Η πίεση αυξάνεται, καθώς και οι δύο κατασκευαστές αγωνίζονται για την πρώτη θέση στην κατάταξη του πρωταθλήματος που έχει πολύ δρόμο ακόμα .
Βαθμολογίες μετά από 6 αγώνες
ΟΔΗΓΩΝ
1. Ροβάνπερα 118
2. Νεβίλ 93
3. Τάνακ 85
4. Έβανς 83
5. Οζιέ 70
6. Λάπι 67
7. Σόρδο 36
8. Κατσούτα 23
9. Μπριν 19
10.Γκρίνσμιθ 16
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Τoyota 235
2. Hyundai 212
3. M-Sport Ford 148