Ο Πιερ Λουί Λουμπέ πιστεύει ότι πρέπει να γίνει καλύτερος μηχανικός εάν θέλει να διαπρέψει ως οδηγός στο WRC.
Μέχρι στιγμής, στην πρώτη του ουσιαστικά χρονιά, ως εργοστασιακός οδηγός, ο Λουμπέ είχε κάποιες καλές στιγμές, όμως διανύει μια αρκετά δύσκολη περίοδο.
Δεν ήταν με ρόδα στρωμένη η μέχρι τώρα πορεία του. Μικρά λάθη, ατυχίες, αλλά και πολλά μηχανικά προβλήματα χαρακτηρίζουν τη συμμετοχή του, με την ομάδα της M-Sport Ford.
Μετά από επτά αγώνες, από τους 13 του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ο Γάλλος είναι δέκατος στη γενική κατάταξη με καλύτερο τερματισμό την έβδομη θέση.
Σίγουρα ο ίδιος έχει πει, πως χρειάζεται να βελτιώσει και να διατηρήσει την συγκέντρωσή του, για να αποφεύγει τα λάθη, όμως στο πρόσφατο ράλι στην Κένυα ο Λουμπέ είδε, πως πρέπει να βελτιωθεί και ως μηχανικός.
Στην προτελευταία διαδρομή του αγώνα, ο Λουμπέ είδε στο ταμπλό του Puma του, ότι είχε ανάψει ένα κόκκινο λαμπάκι, που τον ανάγκασε να γυρίσει τον κινητήρα του, σε λειτουργία απλής διαδρομής για να φέρει σίγουρα το αυτοκίνητό του, πίσω στο σέρβις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και μια πιθανή καλύτερη επίδοση. Αποδείχθηκε, τελικά, ότι ήταν ένα πρόβλημα στην πίεση του τούρμπο.
Ο νεαρός οδηγός πιστεύει ότι αν οι μηχανικές του δεξιότητες ήταν πιο ουσιαστικές, θα μπορούσε, ενδεχομένως, να είχε λύσει το πρόβλημα και να είχε φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην Powerstage, οπότε θα μπορούσε, ίσως να καρπωθεί και τους ανάλογους βαθμούς.
WRC – Λουμπέ: Θέλει να επιδιορθώνει κάποια πράγματα
«Δυστυχώς, πριν από το Powerstage είχαμε ένα πρόβλημα στο τούρμπο, οπότε δεν μπορέσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στην ειδική. Ήταν μεγάλη η απογοήτευση μας, γιατί ήμασταν σε πολύ καλή θέση στην εκκίνηση της powerstage. Νομίζω, ότι θέλω λίγη δουλειά, για να μπορώ να κάνω επιδιορθώσεις σε κάποια μικρά πράγματα, γιατί νομίζω ότι θα μπορούσα να αποφύγω το πρόβλημα, πριν από την Powerstage. Χάσαμε πολύ χρόνο μέχρι να καταλάβουμε το πρόβλημα, θα μπορούσα να το βρω πιο γρήγορα. Σίγουρα, πρέπει να δουλέψω, προς αυτή την κατεύθυνση, για να μπορώ να αντιμετωπίζω μικρά προβλήματα, όπως αυτό».
Οι οδηγοί του WRC καλούνται συχνά να κάνουν οι ίδιοι αναγκαίες επισκευές κατά τη διάρκεια του αγώνα, για να συνεχίσουν να οδηγούν στο ράλι.
Ο Τακαμότο Κατσούτα, για παράδειγμα, κατάφερε να επιδιορθώσει ένα σπασμένο βραχίονα στο τιμόνι του Yaris του, το πρωί της Παρασκευής στην Κένυα και έτσι να συνεχίσει τον αγώνα.
Ο Λουμπέ δεν το βάζει κάτω. Ακόμα βλέπει τα θετικά της φετινής χρονιάς, όμως αναγνωρίζει πως πρέπει να αρχίσει να πετυχαίνει κάποια καλύτερα αποτελέσματα.
«Υπάρχει μια διαδικασία μάθησης, αλλά αυτή η διαδικασία μάθησης ήταν πέρυσι», είπε ο Λουμπέ. «Τώρα πρέπει να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Σίγουρα το χρειαζόμαστε.»
Ο Λουμπέ δείχνει να πατά γερά τα πόδια του στη γη. Γνωρίζει ό,τι χρειάζεται να βελτιωθεί για να καταφέρει να έχει τις επιδόσεις και τα αποτελέσματα, που ο ίδιος ονειρεύεται και η ομάδα του θέλει.