Στη Γαλλία και στους κύκλους του WRC το τελευταίο διάστημα κυριαρχεί το όνομα του νεαρού Νικόλα Σιαμέν.
Του 25χρονου από τη Νότια Γαλλία, από τη Νίκαια, που στο φετινό WRC θα τον δούμε σ’ ενα περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων, στην άσφαλτο.
Όταν λοιπόν ανακοινωθούν οι συμμετοχές για το ράλι Μόντε Κάρλο, η λίστα συμμετοχών όπου πολλά κομμάτια του παζλ συνδέονται με την κατηγορία WRC2 θα μπουν στη θέση τους, καθώς κυριαρχεί ένα πέπλο μυστηρίου, στο ποιος οδηγεί τι, ένα από τα ονόματα που θα φιγουράρουν είναι του νεαρού Νικόλα Σιαμέν με συνοδηγό τον Υβ Ροσέ και αυτοκίνητο το Hyundai i20 Rally2 της ομάδας 2C Competition.
WRC: Ο Σιαμέν οδήγησε και Toyota και Citroen
Όμως ο Σιαμέν πριν το τέλος του 2023, είχε οδηγήσει τόσο το Toyota Yaris Rally2 όσο και το Citroen C3 Rally2, που μόνο στο όνομα θα είναι ίδιο με την έκδοση του 2023, ενώ ήταν «ανοικτές» και οι διαπραγματεύσεις με την M-Sport για να οδηγήσει φέτος το ανανεωμένο Ford Fiesta Rally2 καθώς και με τη γαλλική ομάδα 2C Competition, που είναι συνδεδεμένη με τα Hyundai. Ομάδα με την οποίαν είχε «τρέξει» και ο Λουμπέ, πριν πάρει την άγουσα προς την M-Sport.
WRC: Τελικά ο Σιαμέν επέλεξε τη συνεργασία με την Γαλλική 2C Competition.
Αρχικά το πρόγραμμα του Νικόλας περιλαμβάνει την παρουσία του στους ασφάλτινους αγώνες (Μόντε Κάρλο, Κροατία) και με βάση τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, θα προστεθούν τρεις-τέσσερις χωμάτινοι αγώνες, ώστε να «κλείσει» τη σεζόν στον αγώνα της Κεντρική Ευρώπη, προτελευταίος γύρος του φετινού WRC, που είναι εξ’ αρχής προγραμματισμένος .
H συμμετοχή του Σιαμέν, αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη από την πλευρά της Hyundai γιατί στους αγώνες ασφάλτου δεν θα μπορούν να υπολογίζουν στον Μίκελσεν που θα οδηγεί το Hyundai i20 Rally1, έτσι «ανοίγεται» ο δρόμος για τον νεαρό Γάλλο, ο οποίος οδηγεί γρήγορα στην άσφαλτο.
Μάλιστα στον τελευταίο ασφάλτινο αγώνα του 2023 στην Ευρώπη, το ράλι Κεντρικής Ευρώπης (σε Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία), ο Σιαμέν με τον Ροσέ είχαν τερματίσει 9οι γενικής, με το Skoda Fabia RS Rally2 της ομάδας Sarrazin Motorsport, κερδίζοντας το WRC2, 17,3 δευτ. πίσω από τους Μάνστερ-Λούκα με το ανανεωμένο και πρωτοεμφανιζόμενο Ford Fiesta Rally2, που όμως ο αγώνα δεν προσμετρούσε για το πλήρωμα της Μ-Sport καθώς είχαν συμπληρώσει τους αγώνες που είχαν δηλώσει.