Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Ogier-Ingrassia (Τοyota Yaris WRC) ήταν οι ταχύτεροι στο shakedown των 5.40 χλμ. με το οποίο άνοιξε το νέο κεφάλαιο για το ράλι σαφάρι, που επέστρεψε στα μεγάλα σαλόνια του WRC από το 2002.
Όπως και να το κάνουμε το πλήρωμα με το Yaris WRC είναι το πλέον έμπειρο .
Χρόνοι
Οι επικεφαλής της βαθμολογίας «έγραψαν» χρόνο 3’42’’6, (3ο πέρασμα) 1/10 ταχύτεροι από τους Evans-Martin (στο 4ο πέρασμα) με το άλλο Toyota Yaris WRC και 1.1 δευτ. από τους Neuville-Waydaeghe (4o πέρασμα)
Και ακολούθησαν Sordo-Rozada (Hyundai i20 WRC) katsuta-Barritt (Toyota Yaris WRC),
Greensmith-Patterson(Ford Fiesta WRC), Rovanpera-Halttunen(Toyota Yaris WRC), Tanak-Jarveoja (Hyundai i20 WRC)
Στο shakedown μια πέτρα στο 3.1 χλμ. του shakedown κατέστρεψε την μπροστινή δεξιά ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC των Solberg-Jonhston, στο 4ο πέρασμα, γράφοντας όμως τον 9ο ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τους Fourmaux-Jamoul(Ford Fiesta WRC) .
Οι αναρτήσεις είναι το σημείο κλειδί στον αγώνα της Αφρικής και ίσως λόγω «παρελθόντος» στα ράλι Πορτογαλίας και Σαρδηνίας όπου τα i20 WRC αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με τις σπασμένες πίσω αναρτήσεις, αυτό θα έχει πονοκεφαλιάσει τον Andrea Adamo και τα υπόλοιπα παιδιά στη Hyundai Motorsport.
Στο shakedown έδωσε το «παρών» και ο 91 ετών Zasada που συμμετέχει στο 9ο ράλι Σαφάρι της καριέρα του οδηγώντας Ford Fiesta Rally3 .
WRC, η επιστροφή του Zasada στο ράλι Αφρικής
Ένα άλλο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων που συμμετέχουν στη νέα εποχή του ράλι Σαφάρι, είναι ότι απουσιάζουν στα αυτοκίνητα τα χαρακτηριστικά bull-bars, οι δυνατοί προβολείς στα φτερά, αλλά και οι επιπλέον ρεζέρβες που υπήρχαν στο πίσω καπό και στην οροφή.
Μόνο τα Υaris WRC φέρουν κάτι προστατευτικά στο μπροστινό ψυγείο, κατά τα άλλα τα αυτοκίνητα είναι τα ίδια με αυτά που έτρεχαν στη Σαρδηνία.
Tην Παρασκευή 25 Ιουνίου το πρώτο σκέλος περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές, τρείς επαναλαμβανόμενες συνολικού μήκους 129,78 χλμ. με τη μεγαλύτερη να είναι 32.68 χλμ.
Για να δούμε και τι εκπλήξεις επιφυλάσσει και ο καιρός…