Το πρώτο σκέλος τους ράλι Λετονίας, 8ος γύρος του WRC τελείωσε και απόλυτους κυρίαρχους τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν που δεν έχασαν σε καμία στιγμή την πρωτοπορία του αγώνα.
Οδηγούν τον αγώνα, έχοντας διαφορά 15.7 δευτ. από τη συγκλονιστική επίδοση των Σεσκς-Φράνσις με το Ford Puma Rally1. Oι Λετονοί στην κυριολεξία «ζωγραφίζουν» στο ανάγλυφο της χώρας τους, προβληματίζοντας πληρώματα με μεγαλύτερη εμπειρία.
WRC: Θα υπογράψει με την M-Sport ο Σεσκς για το 2025, σύμφωνα με πληροφορίες…
Οι πληροφορίες από τη Λετονία αναφέρουν ότι οι Λετονοί μέσω μάνατζερ βρίσκονται προ συμφωνίας με την M-Sport για όλο το πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς.
Θα δούμε εάν ισχύουν ή όχι οι πληροφορίες αυτές λίαν προσεχώς.
Μια θέση πιο πίσω στα 5.9 δευτ. από τους Λετονούς οι Οζιέ-Λανταί που επέστρεψαν μετά το συμβάν όταν σε δοκιμές για το ράλι Πολωνίας συγκρούστηκαν με διερχόμενο αυτοκίνητο.
Η ψαλίδα ανοίγει περισσότερο μετά τον Οζιέ με τους Κατσούτα-Τζόνστον να έχουν πλασαριστεί στην 4η θέση, +33.2 δευτ. ενώ ακολουθούν Φορμό-Κορία +38.5, Τάνακ-Γιαρβέογια +38.8, Έβανς-Μάρτιν +52.7, Μάνστερ-Λούκα + 1:10.2, με τους Νεβίλ-Βιτάγκε +1:23.3, θέση που ανέκτησαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του πρώτους σκέλους από τους Λάπι-Φερμ, οι οποίοι αυτοί θα εισέρχονται πρώτοι στις Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους.
Με τα Rally2, από την αρχή πήραν την πρωτοπορία οι Σόλμπεργκ-Έντμοντσον με Skoda Fabia RS Rally2, με τους Χεϊκίλα-Τεμόνεν που κάνουν εξαιρετική εμφάνιση με το Toyota Yaris Rally2 βρίσκονται +31.1 πίσω τους και με +8.6 διαφορά, τρίτοι οι Παγιάρι-Μάλκονεν με ένα άλλο Yaris Rally2.
To 2o σκέλος του Σαββάτου, που θα δώσει την πρώτη βαθμολογία στα πληρώματα που ολοκλήρωσαν και τα δύο σκέλη, αναλόγως φυσικά με τη θέση τους στη γενική κατάταξη, περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές μήκους 100 χλμ.