Πολλά ακούγονται για τα top αυτοκίνητα στο WRC, αυτά της κατηγορίας Rally1, με τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα και την υβριδική τεχνολογία .
Αυτά τα αυτοκίνητα με τα οποία συμμετέχει η Hyundai με τα i20 Rally1, η M-Sport Ford με τα Puma Rally1 και η Toyota με τα Yaris Rally1.
Είναι τα μόνα αυτοκίνητα στο WRC, αλλά και στα ράλι γενικώς που χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.
WRC: Αναζητώντας την επόμενη ημέρα στους κανονισμούς από το 2026
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η «ομάδα» εργασίας γύρω από το WRC με επικεφαλής τον Ρόμπερτ Ριντ (συνοδηγός του αείμνηστου Ρίτσαρντ Μπερνς, νικητές στο ράλι Ακρόπολις το 1999) και του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς (της Prodrive) εργάζονται για το βραχυπρόθεσμο μέλλον του WRC, από το 2026, που θα ισχύουν οι νέοι κανονισμοί.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατηγορία Rally1 θα περάσει στην ιστορία, υπέρ του πολύ φθηνότερου Rally2, αλλά σε μια πιο εξελιγμένη μορφή, με περισσοτέρους ίππους, λιγότερο βάρος και πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και χωρίς υβριδικά συστήματα.
Εάν προκριθεί αυτή η πρόταση για σκεφθείτε το πρωτάθλημα με Toyota, Hyundai, Ford, Skoda, Citroen και ίσως κάποιες άλλες νέες συμμετοχές που θα φέρουν το WRC στην κορυφή από πλευράς συναγωνισμού, καθώς είναι άλλο πράγμα να μάχονται για τη νίκη τρεις ομάδες και άλλο 6-7 ομάδες…
Όμως επισήμως δεν υπάρχει τίποτα ανακοινώσιμο, οπότε βρισκόμαστε σε αναμονή.