΄Οπως δηλώνει η ανώτερη διοίκηση της Toyota, είναι απίθανο την επόμενη σεζόν του ΠΠΡ (2023) να αλλάξει κάτι στη σύνθεση οδηγών/συνοδηγών.
Η αγωνιστική ομάδα της, που τρέχει το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι έχει έδρα την Γιουβάσκιλα στην Φινλανδία και αυτή τη στιγμή είναι επικεφαλής και των δύο πρωταθλημάτων, τόσο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι των οδηγών, όσο και των κατασκευαστών.
Ο Κάλε Ροβάνπερα και ο Έλφιν Έβανς έχουν μακροχρόνια συμβόλαια με την Toyota, οπότε και δεν τίθεται θέμα μετακίνησής τους σε άλλη ομάδα. Το ερώτημα είναι τι πρόκειται να αποφασίσει να κάνει ο Σεμπαστιάν Οζιέ και αν θα θελήσει να τρέχει και στο επόμενο πρωτάθλημα.
Ήδη, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι έχει δηλώσει πως θέλει να οδηγήσει στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, το αγαπημένο του Ράλι Μόντε Κάρλο. Κάτι τέτοιο αυτόματα μπορεί να σημαίνει, πως θα ισχύσει το ίδιο καθεστώς, που ίσχυε και φέτος, δηλαδή ο Εσάπεκα Λάπι και ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα μοιράζονται το ίδιο Yaris;
O Λάπι, πάντως, την περασμένη Πέμπτη, δήλωσε ότι αισθάνεται σίγουρος, πως η ομάδα του θα ανανεώσει τη συμφωνία τους και για το 2023, ενώ ο Λάτβαλα είναι ευχαριστημένος με τους οδηγούς του και τις φετινές τους επιδόσεις.
Ο Τακαμότο Κατσούτα αναμένεται, επίσης, να τρέξει άλλη μια πλήρη σεζόν, ως μέρος του προγράμματος Toyota Gazoo Racing WRC Challenge.
«Δεν έχουμε τίποτα να ανακοινώσουμε ακόμα, αλλά, αν κοιτάξετε, πως λειτουργεί η ομάδα αυτή τη σεζόν, θα μπορούσατε να αναρωτηθείτε, αν πρέπει να κάνουμε κάποια αλλαγή», είπε ο Λάτβαλα.
Το να έχεις έναν οδηγό με την εμπειρία του Σεμπαστιάν είναι φανταστικό. Ξέραμε, ότι θα ήταν λίγο πιο απασχολημένος το καλοκαίρι με τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, αλλά είναι υπέροχο να τον έχουμε στην ομάδα και, φυσικά, έχουμε δει μια πολύ καλή και σταθερή ταχύτητα από τον Λάπι.
Η σεζόν του Κάλε ήταν καταπληκτική και ο Έλφιν χρειαζόταν απλά, λίγη τύχη. Πέρυσι, κέρδισε τη Φινλανδία στο τέλος της σεζόν και δεν έχασε τίποτα από αυτή την ταχύτητα».
Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει… Νόμος. Έτσι και η Toyota δεν θέλει να πειράξει τίποτα από την περισινή της σύνθεση. Δεν έχει λόγους άλλωστε να αλλάξει κάτι. Ο Λάτβαλα είναι ευχαριστημένος από τους οδηγούς του και οι οδηγοί του δείχνουν ευχαριστημένοι από την ομάδα, οπότε η Toyota δεν θα κάνει αλλαγές, πράγμα που σημαίνει αυτόματα, ότι οι φήμες που ήθελαν τον Έβανς να επιστρέφει στην M-Sport Ford, δείχνουν απίθανο να πραγματοποιηθούν. Ωστόσο, ακόμα είμαστε στην αρχή της μεταγραφικής περιόδου και όλα είναι πιθανά, ακόμα και αυτά, που, τώρα, φαντάζουν αδύνατα. Μείνετε συντονισμένοι, υπάρχουν άδεια μπάκετ στις εργοστασιακές ομάδες, που πρέπει να γεμίσουν.