Στόχος του οδηγού της M-Sport είναι, να ξαναπάρει το προβάδισμα στη γενική βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC.
Το είχε χάσει μετά το πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς, στο ράλι Μεξικού.
Ο Εσθονός θέλει να επιστρέψει στις νίκες και έχει αποφασίσει να το κάνει στον επόμενο αγώνα, το ασφάλτινο ράλι της Κροατίας (20-23 Απριλίου).
Έτσι, ο Οτ Τάνακ οδήγησε το Ford Puma Rally1 του, στον τρίτο γύρο του Βελγικού Πρωταθλήματος. Ο αγώνας είχε 12 ειδικές διαδρομές και 144 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αυτά τα χιλιόμετρα ήθελε ο Τάνακ να δώσουν σε αυτόν και την ομάδα του, ζωτικής σημασίας πληροφορίες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
WRC: Διασκεδαστικοί στην οδήγηση
«Το σημαντικό είναι να ξαναβρούμε την ταχύτητά μας στην άσφαλτο», είπε ο Tάνακ πριν τον αγώνα. «Καταλαβαίνω, ότι το Rallye des Ardennes είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες στο Βέλγιο και οι δρόμοι πρέπει να είναι διασκεδαστικοί στην οδήγηση – θα προσπαθήσουμε λοιπόν να διασκεδάσουμε με το αυτοκίνητο. Ωστόσο, η προτεραιότητά μας θα είναι να επιστρέψουμε στον αγωνιστικό ρυθμό και να θυμίσουμε στον εαυτό μας, πού βρισκόμασταν στο Μόντε Κάρλο. Η Κροατία είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας. Η άσφαλτος είναι ιδιόρρυθμη και υπάρχουν πολλά κοψίματα στους δρόμους, που αλλάζουν συνεχώς. Είναι ένα δύσκολο ράλι».
Ο Τάνακ, πέρυσι, στην Κροατία ήταν δεύτερος πίσω από τον Ροβάνπερα. Ο οδηγός της M-Sport παραδέχτηκε μετά το Rallye des Ardennes του Σαββάτου, ότι ήταν μια αξιόλογη εμπειρία, καθώς προσπάθησε να βελτιώσει την κατανόησή του για το Ford Puma του στην άσφαλτο.
WRC: Ηταν ό,τι έπρεπε για να μάθει
Χάρη σε ένα στεγνό φετινό Μόντε, ο Εσθονός έχει, ήδη, μια καλή ιδέα για το τι να περιμένει από ένα Puma προδιαγραφών ασφάλτου, αλλά οι 12 ειδικές διαδρομές και τα 144 αγωνιστικά χιλιόμετρα του βελγικού αγώνα προχθές ήταν ό,τι έπρεπε για να μάθει ακόμα περισσότερα για το αυτοκίνητό του.
«Ήταν καλό που ήμουν εκεί», είπε ο Τάνακ. «Μια καλή ευκαιρία να πετύχω κάποια επιπλέον χιλιόμετρα στην άσφαλτο. Οι δρόμοι και οι συνθήκες ήταν δύσκολες, οπότε αυτή ήταν μια καλή εμπειρία».
Ο Tάνακ αντιμετώπισε στις βελγικές ειδικές διαδρομές, δρόμους με λάσπη, βρεγμένους και στροφές καλυμμένες με πέτρες
WRC: Ένα καλό συναίσθημα
«Αν αυτή είναι καλή εμπειρία για την Κροατία, πρέπει να περιμένουμε τον καιρό σε εκείνο το ράλι για να δούμε πόσο συγκρίσιμο είναι. Το ράλι στο Ζάγκρεμπ μπορεί να είναι ένας δύσκολος αγώνας, που μπορεί να φέρει πολλές εκπλήξεις».
Όσο για το Puma του είπε. «Δεν πίεσα πολύ, δεν αγωνιζόμουν εδώ. Αλλά είναι σημαντικό να έχω ένα καλό συναίσθημα. Είχαμε πολλά να κάνουμε με τους μηχανικούς– προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι περισσότερο μπορούσαμε».
Ο Tάνακ θα επιδιώξει να φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα από την δεύτερη περσινή του θέση στο Ζάγκρεμπ.
Στον βελγικό αγώνα συμμετείχε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης με Volkswagen Polo GTI R5. Ο Έλληνας οδηγός τερμάτισε 7ος στη γενική κατάταξη.