Όλο χαρά και με προοπτική ανακοινώθηκε αρχές του 2023 αυτός ο γάμος στο WRC, μεταξύ της M-Sport Ford και του Οτ Τάνακ.
Ο Τάνακ επέστρεψε στα γνωστά του λημέρια, στο βρετανικό στάβλο της M-Sport, όπου είχε οδηγήσει το Fiesta WRC, πριν φορέσει τη φόρμα της Toyota και κατόπιν της Hyundai.
WRC: O συνδυασμός M-Sport Ford με τον Τάνακ στο τιμόνι του Ford Puma Rally1 άφησε πολλές υποσχέσεις
Όχι τυχαία, καθώς ο Τάνακ από τους πιο γρήγορους οδηγούς στο WRC θα οδηγούσε το Ford Puma Rally1 το οποίο είχε δείξει τις ικανότητές του.
Αρκεί να θυμηθούμε τον Λεμπ που είχε κατακτήσει τη νίκη στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2022 στο ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά και την επίδοσή του, πάντα με την μαθηματικό Γκαλμίς στα δεξιά του, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που προηγείτο πριν εγκαταλείψει από μια αστεία βλάβη.
Όμως ο «γάμος» αυτός δεν ευδοκίμησε. Δεν είχε την εξέλιξη που περίμεναν οι περισσότεροι και κατέληξε σε συναινετικό διαζύγιο.
Οι πολλές αστοχίες που έβγαζαν τον Τάνακ από το πρίσμα της διεκδίκησης, γέμισαν με μαύρα σύννεφα αυτή τη σχέση, που είχε σαν αποτέλεσμα ο Τάνακ να επιστρέψει στη Hyundai για το 2024, με τον Εσθονό να έχει πετύχει δύο μόνο νίκες σε 12 αγώνες με το Puma Rally1.
Στη Σουηδία, 2ος γύρος του πρωταθλήματος που εκτόξευσε το ηθικό της ομάδας για τη συνέχεια.
WRC: Στην Ιαπωνία ο Τάνακ φοράει τη φόρμα της M-Sport Ford για τελευταία φορά
Συνέχεια όμως δεν υπήρχε και η δεύτερη νίκη ήρθε μετά από μεγάλο διάστημα, στον αγώνα της Χιλής.
Στην Ιαπωνία ο Τάνακ με τον συνοδηγό του Γιαρβόεγια θα χαιρετήσουν την ομάδα και θα πάνε λίγα μέτρα πιο πέρα, στη Hyundai για να ξεκινήσουν οι συζητήσεις για τη νέα χρονιά.
Μπορεί λοιπόν ο Τάνακ να αφήσει την M-Sport Ford με την πιο γλυκιά γεύση, που δεν είναι άλλη από τη νίκη.
Αν και αναμένεται σκληρή μάχη μεταξύ των Έβανς και Νεβίλ για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, δεν αποκλείεται ο Τάνακ -αν και η άσφαλτος δεν είναι από τις αγαπημένες επιφάνειές του- να κάνει την έκπληξη, γιατί όπως και να το κάνουμε η νίκη είναι πάντα νίκη, η οποία στο τέλος έχει άλλη γλύκα.
.