Αναβρασμός επικρατεί στο WRC με τα σενάρια που αφορούν την κατάργηση των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ρally1, των εργοστασιακών ομάδων δηλαδή.
Σε λιγότερο από ένα μήνα η κατάσταση σχετικά με τους κανονισμούς αντιστράφηκε εντελώς, καθώς οι υβριδικοί «πύραυλοι» της κατηγορίας Rally1 είχαν εγκριθεί από τη FIA και ότι θα παρέμεναν στο «τερέν» μέχρι το τέλος του 2026.
WRC: Πλησιάζει το τέλος των Rally1 Cars
Όμως ο χρόνος «κυλάει» σαν νερό, οι καταστάσεις φέρνουν εκπλήξεις και ανατροπές. Οι τελευταίες εξελίξεις (χωρίς ακόμα να υπάρχει κάτι επίσημο) αναφέρουν ότι θα αντικατασταθούν πολύ πιο γρήγορα τα Rally1 Cars, στο τέλος της σεζόν του 2024.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νέα αυτοκίνητα των εργοστασιακών ομάδων θα είναι μια εξέλιξη των σημερινών αυτοκινήτων Rally2.
Αναβαθμισμένος κινητήρας με μεγαλύτερη ισχύ, ίσως πιο ελαφριά και με εντονότερη αεροδυναμική εξέλιξη.
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί στο τέλος του 2016, όπου τα WRC αυτοκίνητα έγιναν WRC plus με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Μπροστά σε μια τέτοια λύση βρισκόμαστε ώστε να δοθεί ένα τέλος στα σημερινά Rally1 Cars.
WRC: Τα αυτοκίνητα Rally1 κοστίζουν περίπου 1,5 εκατομμύρια ευρώ.
Πάρα πολύ υψηλό κόστος για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν το «αντέχουν».
Ο κανονισμός των Rally1 cars έχει αποτύχει εντελώς και για να προχωρήσει μπροστά το WRC χρειάζονται ριζικές αλλαγές, κάτι που ακούγεται έντονα από τους κόλπους των αγώνων.
Οι ομάδες του WRC θα πρέπει να συζητήσουν στην Επιτροπή του WRC και στη συνέχεια η FIA να εγκρίνει τους νέους κανονισμούς στο Παγκόσμιο Συμβούλιο. Φαίνεται ότι όλα θα γίνουν πολύ πιο σύντομα απ, ότι είχε αρχικά υπολογιστεί. .
Όμως προσοχή, δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα, αν θα αφαιρεθεί η υβριδική μονάδα, αν θα μπουν αμέσως νέες ομάδες, αν θα πρέπει να αναπτυχθεί νέο αυτοκίνητο ή θα είναι αρκετό για να ξεκινήσει αυτή η μεγάλη αλλαγή από το τρέχον Rally2 που κάθε ομάδα έχει ήδη αναπτύξει.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο, παρά μόνο πληροφορίες, αλλά όπως «λέει» ο σοφός λαός μας, «όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά»…