Στο πλαίσιο του ράλι Ιταλίας, στη Σαρδηνία, η Pirelli αποκάλυψε τα ελαστικά τα οποία θα χρησιμοποιούν οι εργοστασιακές ομάδες από το 2021, καθώς ο ιταλικός κολοσσός θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.
Παρόντες στην παρουσίαση ο Αντρέας Μίκελσεν, που έχει αναλάβει το βαρύ έργο της εξέλιξης καθώς και ο Πέτερ Σόλμπεργκ.
Στο Αλγκέρο της Σαρδηνίας, εκεί όπου είναι το κέντρο του ράλι, έγινε η αποκάλυψη των νέων Pirelli για τα ράλι του WRC από το 2021 σε χωμάτινες, ασφάλτινες, βροχερές και χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές.
Αυτά είναι τα εξής που θα «φορά» η παρέα των Τάνακ, Οζιέ, Νεβίλ, Σουνίνεν, Έβανς και τα υπόλοιπα παιδιά.
P Zero
Είναι το ελαστικό για ασφάλτινα ράλι σε στεγνές συνθήκες, ή με ελαφρώς υγρά οδοστρώματα. Το πέλμα φέρει ασύμμετρη σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμο με δύο γόμες. WRC-H με σκληρή γόμα, WRC-S με μαλακή γόμα και αποκλειστικά για το ράλι Μόντε Κάρλο η γόμα WRC-SS με πολύ μαλακή γόμα.
Cinturato
Ελαστικό για βροχερές συνθήκες με συμμετρικό πέλμα, βαθιά αυλάκια και με φορά ώστε να «διώχνουν» το νερό και να μειώνει το φαινόμενο του aquaplaning.
Scorpion
Για χωμάτινους αγώνες με ενισχυμένα πλαϊνά με δύο τύπους από πλευράς σύνθεσης γόμας.
ΚΧ-Η με σκληρή γόμα για μεγάλες Ειδικές Διαδρομές με πολύ άσχημο οδόστρωμα, και για αγώνες με υψηλές θερμοκρασίες.
Η μαλακότερη γόμα η KX-S για κρύες και υγρές επιφάνειες
Sottozero
Με δύο επιλογές με καρφιά ή χωρίς καρφιά στο πέλμα και σχέδιο ώστε να προσφέρει σε αυτές τις συνθήκες το καλύτερο φρενάρισμα, αλλά και το καλύτερο κράτημα.
Το μάξιμουμ μήκος καρφιών 2 χλστ. Κατάλληλο για το ράλι Μόντε Κάρλο.
Sottozero Ice
Αποκλειστικά για τις χιονισμένες και παγωμένες Ειδικές Διαδρομές το ράλι Σουηδίας, με ασύμμετρο πέλμα και 384 καρφιά σε κάθε ελαστικό με μήκος 7 χλστ.
Μέχρι την παρουσίαση στη Σαρδηνία, είχαν κατασκευαστεί 1.000 ελαστικά και δοκιμάστηκαν 200, σε 6 διαφορετικές επιφάνειες.
Δύο δοκιμές σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές, τρεις σε χωμάτινες και μια σε χιονισμένη.
Περισσότερα από 1.400 χλμ. έχουν καλυφθεί δοκιμάζοντας τα νέα Pirelli του 2021 σε λιγότερους από 3 μήνες στη Σαρδηνία ενώ η ομάδα συμπλήρωσε και 200 χλμ. στη Φινλανδία.
250 άτομα βρίσκονται πίσω από την εμπλοκή της Pirelli στα ράλι, και στο διάστημα 2015-2020 κατασκευάστηκαν 509.000 αγωνιστικά Pirelli.
Tα ελαστικά κατασκευάζονται στο σύγχρονο εργοστάσιο της Pirelli στην Τουρκία, Σμύρνη, το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας βρίσκεται σε Μιλάνο και Τορίνο και διοίκηση συστημάτων εφοδιασμού(Logistics) στη Νοβάρα.
Για την εξέλιξη των ελαστικών η Pirelli χρησιμοποιεί το Citroen C3 WRC που οδήγησε στο shakedown o Πέτερ Σόλμπεργκ με συνοδηγό τον επίσημο δοκιμαστή-εξελικτή Αντρέας Μίκελσεν.
Οι δύο από τη Νορβηγία θα οδηγήσουν το μαύρο C3 WRC και στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα την power-stage.