Οι ανατροπές είναι ένα βασικό συστατικό των αγώνων, φυσικά του WRC, και το ράλι Σαρδηνίας δε θα μπορούσε να απουσιάζει από το μενού του Ιταλικού αγώνα.
Το χρώμα στην κορυφή άλλαξε λίγα χλμ. πριν το τέλος της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής, των 7.10 χλμ. όταν οι Οζιέ-Λανταί είχαν κλατάρισμα στο Toyota Yaris Rally1, με αποτέλεσμα να χάσουν τη νίκη για 2/10 από τους Τάνακ-Γιαρβέογια με το Hyundai i20 Rally1.
Oι Εσθονοί ήταν πάντα στο κυνήγι των Γάλλων, κάνοντας αναμφίβολα τον καλύτερο φετινό τους αγώνα με το i20 Rally1.
Mάλιστα τη διαφορά των 17.1 δευτ. που τους χώριζε από τους Γάλλους στο τέλος του 2ου σκέλους, τη μείωσαν μια Ειδική Διαδρομή πριν το τέλος στα 6.2 δευτ.
Ήταν συνεχώς στο κυνήγι του Οζιέ ο Τάνακ, μέχρι που έπαθε το κλατάρισμα ο Γάλλος για να πάρει τη νίκη ο Εσθονός, και με τη Hyundai να κάνει το 1-3 στη Σαρδηνία, με τους Σόρδο-Καρέρα κάνοντας έναν έξυπνο αγώνα.
Με την τρίτη θέση, πρόσφεραν πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα της Hyundai, καθώς στο αρχηγείο στην Κορέα, το 2024 θέλουν πάση θυσία να γιορτάσουν έναν τίτλο. Και μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα, καθώς όλα κρίνονται βάση αποτελεσμάτων (όλα τα άλλα είναι για τους ρομαντικούς) τους δίνουν ελπίδες.
Οι Ισπανοί της Hyundai άντεξαν στα πυρά των Έβανς-Μάρτιν που ταλαιπωρήθηκαν με τα κλαταρισμένα ελαστικά στο Toyota Yaris Rally1, αλλά και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι.
Αθόρυβα στην 5η θέση ανέβηκαν οι Μάνστερ-Λούκα με το Ford Puma Rally1, ενώ οι Φορμό-Κορία ταλαιπωρήθηκαν από τα ηλεκτρικά του άλλου Ford Puma Rally1.
Mια θέση πιο κάτω οι νικητές του WRC2, Παγιάρι-Μάλκονεν με Toyota Yaris Rally2, μπροστά από τους Ροσέλ-Μπουλού που ανέβασαν ρυθμό με το Citroen C3 Rally2, «θύμα» και αυτοί κλαταρίσματος, και τρίτοι, οι Σόλανς-Σανχουάν με ένα άλλο Toyota Yaris Rally2.
Για την ιστορία, τα 5 ταχύτερα πληρώματα της power stage ήταν οι Νεβίλ-Βιτάγκε, Τάνακ-Γιαρβέογια, Έβανς-Μάρτιν, Φορμό-Κορία και Κατσούτα-Τζόνστον.
Τη σημαία του τερματισμού αντίκρυσε ο Γιώργος Βασιλάκης με τον Κράβτσικ με το Ford Fiesta Rally2.
To ράλι Σαρδηνίας στη φετινή του έκδοση, ήταν ένας αγώνας-πυλώνας για το μέλλον του WRC.
Πιο σφικτός σε ωράρια, λιγότερα χλμ. και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βρήκε όλους ικονοποιημένους.
Φέτος ισχύει και το νέο σύστημα βαθμολογίας με τρεις διαφορετικές κατατάξεις, που ευνοεί καταστάσεις, όπως στην περίπτωση του Νεβίλ.
Ο οποίος εγκατέλειψε στο δεύτερο σκέλος, αλλά πήρε τις υψηλότερες βαθμολογίες στο σκέλος της Κυριακής, καθώς και της power stage που ήταν ο ταχύτερος.
Αναλυτικά οι βαθμολογίες
Στο τέλος του 2ου σκέλους του Σαββάτου
Οζιέ 18
Τάνακ 15
Σόρδο 13
Εβανς 10
Μάνστερ 8
Παγιάρι 6
Ροσέλ 4
Σόλανς 3
Καγιετάνοβιτς 2
Πρόκοπ 1
Στον αγώνα της Κυριακής
Νεβίλ 7
Τάνακ 6
Έβανς 5
Οζιέ 4
Σόρδο 3
Κατσούτα 2
Φορμό 1
Η βαθμολογία στην power stage
Νεβίλ 5
Τάνακ 4
Έβανς 3
Φορμό 2
Κατσούτα 1
Βαθμολογία οδηγών
Νεβίλ 122
Τάνακ 104
Έβανς 104
Οζιέ 92
Φορμό 74
Κατσούτα 52
Κατασκευαστών
Hyundai 269
Toyota 256
Ford M-Sport 131
Eπόμενος αγώνας ράλι Πολωνίας 27-30 Ιουνίου