Ο Breen με τον Nagle έχοντας ολοκληρώσει ένα μεγάλο μέρος από την τελευταία δοκιμή, πριν παραδώσει το Ford Puma Rally1 στον Greensmith για να ολοκληρώσει και αυτός το πρόγραμμα δοκιμών, καθώς περιμένει ο Loeb, το πλήρωμα είχε μια έξοδο σε φαράγγι 15 μέτρων.
Πέρα από το γεγονός ότι οι Breen-Nagle δεν ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα των δοκιμών, υπήρχε ζήτημα εάν θα μπορούσε να επισπευστεί το αυτοκίνητο, ώστε να ολοκληρώσουν τις δοκιμές τα άλλα δύο πληρώματα της Ford, καθώς ο Fourmaux είχε ολοκληρώσει τις δοκιμές την προηγούμενη ημέρα.
Όλη η τεχνική υποστήριξη της M-Sport ήταν στη Νότιο Γαλλία αλλά έπρεπε να υπάρχει ένας κλειστός χώρος, ώστε να δουλέψουν οι μηχανικοί και να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο.
Σαν από μηχανή θεός βρέθηκε ένα πλήρες από εξοπλισμό (εργαλεία, τόρνους, συγκολλήσεις κλπ) συνεργείο όπου οι μηχανικοί της M-Sport δούλευαν όλο τo βράδυ για να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο.
Γιατί εάν δεν υπήρχε το αυτοκίνητο ίσως οι δοκιμές να έμεναν στη μέση, καθώς βρισκόμαστε στην αρχή της σεζόν και δεν έχουν ετοιμαστεί ακόμα τόσα αυτοκίνητα, ώστε να «καλύψουν» άτυχες στιγμές.