Στο WRC της Πολωνίας, τον Ιούνιο, ο νεαρός και πολλά υποσχόμενος Μάρτιν Σεσκς θα είναι αυτός ο οποίος θα «οδηγήσει» την ιδέα στο να «τρέξουν» τα Rally1 Cars χωρίς το υβριδικό σύστημα.
Θα είναι η πρώτη μη υβριδική εμφάνιση του Ford Puma Rally1 σε αγώνα του WRC καθώς με τους νέους κανονισμούς που ισχύουν από φέτος επιτρέπουν στα αυτοκίνητα Rally1 να συμμετέχουν χωρίς το υβριδικό σύστημα και αντί του plug-in hybrid να έχουν έρμα στην ίδια θέση με το ίδιο βάρος του υβριδικού συστήματος.
WRC: Πρώτη φορά ο Σεσκς θα οδηγήσει Ford Puma Rally1
Θα είναι επίσης και μια πολύ καλή δοκιμή για τον 24χρονο Λετονό το ράλι Πολωνίας, στο να «τριφτεί» με ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1, έστω και χωρίς το υβριδικό σύστημα, σε πραγματικές συνθήκες αγώνα με ένα αρκετά ισχυρότερο αυτοκίνητο, από τα Rally2, καθώς λίγες ημέρες μετά από το πιλοτικό ράλι Πολωνίας, ο Μάρτιν με τον συνοδηγό του Φράνσις Ρενάρ θα οδηγήσουν το Puma Rally 1 Hybrid στο ράλι της πατρίδας τους.
Είναι μια κίνηση που έχει σαν στόχο την αύξηση της προσβασιμότητας σε νεαρούς οδηγούς, όπου μέσα από αυτές στις συμμετοχές, θα αναδειχθούν τα ταλέντα του αύριο, οι μελλοντικοί παγκόσμιοι πρωταθλητές.
θα έχει ενδιαφέρον από πλευράς χρόνων πόσο κοντά μπορεί να είναι στα Rally1 Hybrid και ποιες οι διαφορές από τα Rally2, αν και ο Σεσκς θα οδηγήσει για πρώτη φορά το Puma Rally1. Στις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές που θα έχει περισσότερη γνώση αυτοκινήτου και δρόμων ο Μάρτιν θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον συγκρίνοντας του χρόνους μεταξύ του πρώτου και δεύτερου περάσματος.
Να δούμε εάν το παράδειγμα της M-Sport θα ακολουθήσουν Hyundai και Toyota.