Oι Tanak-Jarveoja ήταν απλά οι κυρίαρχοι σε όλο τον χιονισμένο ράλι Αρκτικής. Και οδηγώντας με μαεστρία το Hyundai i20 WRC, έδωσαν τη νίκη στην ομάδα και τον αγωνιστικό διευθυντή, Αντρέα Αντάμο ο οποίος μετά τον αγώνα τόνισε για την δουλειά που έκανε η ομάδα μετά το ράλι Μόντε Κάρλο που δεν απέφυγαν τα λάθη.
Οι Tanak-Jarveoja ήταν πραγματικά σε δικό τους αγώνα και δεν απειλήθηκαν από κανένα άλλο πλήρωμα, κάνοντας ένα πολύ δυναμικό comeback μετά την εγκατάλειψη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, στο Μόντε Κάρλο. Ήταν οι ταχύτεροι στις 4 από τις 10 Ειδικές Διαδρομές ενώ εκτός από τους βαθμούς της νίκης, πρόσθεσαν και άλλους 2 βαθμούς καθώς έγραψαν τον 4ο ταχύτερο χρόνο στην power stage.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, οι Rovanpera-Halttunen (Τoyota Yaris WRC) νικητές της power-stage (και δύο επιπλέον Ειδικών Διαδρομών) που άντεξαν στην επίθεση του Neuville (τρίτος ταχύτερος χρόνος στην power- stage) που δεν έχανε την ευκαιρία να ρίξει τα βέλη στον συνοδηγό του Wydaghe. Kαι πως κύριε Neuville θα σε βοηθήσει όταν του ασκείς ψυχολογικό πόλεμο, για αυτό όπως είπε ο σοφός «είσαι πολύ μικρός για να κερδίσεις τίτλο» .
Γιατί το ράλι Αρκτικής είχε 10 Ειδικές Διαδρομές και τα δύσκολα δεν έχουν αρχίσει. Να σε δούμε σε Κροατία, Πορτογαλία (και στους υπόλοιπους αγώνες) κύριε Neuville πως θα ανταποκριθείς καθώς να σου υπενθυμίσουμε ότι όταν ο Sainz «τσακώθηκε» με τον Moya για τους ίδιους λόγους που «χώρισες» με τον Gilsoul,δεν «σταύρωσε» νίκη.
Προχωράμε.
Οι Breen-Nagle (2os ταχύτερος χρόνος στην power stage με Ηyundai ι20 WRC) παρά την επίθεση των Εvans-Martin (Τoyota Yaris WRC) διατήρησαν την 4η θέση, που έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο σε δύο Ειδικές Διαδρομές..
Όπως και να το κάνουμε ωραίο αγώνα έκαναν και οι Katsuta-Barritt(Τoyota yaris WRC) που ολοκλήρωσαν μπροστά από τους Solberg-Marshall οδηγώντας για πρώτη φορά το Hyundai i20 WRC.
Στην επόμενη θέση, την 8η, οι Suninen-Markkula με το Ford Fiesta WRC.
Όσο για τους Ogier-Ingrassia μετά την έξοδο και την βούτα στα χιόνια κατάφεραν να πάρουν ένα μόνο βαθμό από την power-stage σε εναν αγώνα που «χάθηκαν» μεταξύ χιονιού και πάγου.
Όσο για την κατηγορία Rally2 οι Lappi-Ferm με Volkswagen Polo ήταν επικεφαλής από την πρώτη Ειδική Διαδρομή με δεύτερους τους Mikkelsen-Floen (Skoda Fabia Evo 2) και τρίτους τους Gryasin-Aleksandrov με Volkswagen Polo.
Kαι από τα χιόνια της Φινλανδίας στην άσφαλτο της Κροατίας στις 22 Απριλίου στη Κροατία.
Θα είναι ενδιαφέρον αγώνας –ασφάλτινος- να το συνδυάσεις και με εκδρομή, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα και αυτός ο αγώνας θα γίνει με κλειστές πόρτες…
Μετά τον αγώνα της Φινλανδίας η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής.
Rovanpera 39, Neuville 35, Ogier 31, Evans 31, Tanak 27, Breen 16