Το ράλι Αρκτικής είναι ο 2ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, και ο πρώτος για τον νεαρό Σόλμπεργκ με Hyundai της κατηγορίας WRC.
Ο 19χρονος Νορβηγός, γιός του Πέτερ Σόλμπεργκ, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 2003, θα κάνει το ντεμπούτο του σε bucket WRC οδηγώντας ένα από τα εργοστασιακά Hyundai i20 WRC.
Ο νεαρός Σόλμπεγκ οδήγησε το αυτοκίνητο για πρώτη φορά για μια ημέρα σε χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές κοντά στο Ροβανιέμι που είναι το κέντρο του ράλι Αρκτικής μεταξύ 26 και 28 Φεβρουαρίου.Μάλιστα στο bucket του συνοδηγού κάθισε ο Μάρτιν Γιαρβέογια, συνοδηγός του Τάνακ, αντι του μόνιμου συνοδηγού Άρον Γιόνστον καθώς δεν μπόρεσε να φτάσει στη Λαπωνία λόγω των ευρωπαϊκών περιορισμών.Στην τελευταία νυχτερινή βόλτα συνοδηγός ήταν ο ίδιος ο Αντάμο, που είχε την ευκαιρία να “ζήσει” από μέσα το πως ο νεαρός Σόλμπεργκ “δάμασε¨το i20 WRC στα χιόνια της Φινλανδίας.
Ο νεαρός Σόλμπεργκ υπέγραψε συμφωνία με τη Hyundai motorsport για να οδηγήσει το Hyundai i20 rally 2 στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αρχικά το υπάρχον i20 και στη συνέχεια το νέο i20 rally2 που αναμένεται κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ραστώνης.
Πρόσκληση
Όμως ο Αντρέα Αντάμο, ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Μotorsport πήρε την απόφαση να δοκιμάσει τον νεαρό στα χιόνια και τους πάγους της Φινλανδίας.
WRC, ράλι Αρκτικής: Τι θα οδηγήσει ο Λάπι
Αυτή η κίνηση του Αντάμο είναι ένα μέρος από το κυνήγι ταλέντων, που «αύριο» θα αντικαταστήσουν στα bucket τους Τάνακ, Νεβίλ, Σόρδο και τους υπολοίπους αστέρες του WRC.
Θα είναι και μια ευκαιρία για τον πιτσιρικά Σόλμπεργκ. Είναι η πρώτη του ευκαιρία και θα έχει ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τους χρόνους των Ειδικών Διαδρομών, όχι μόνοι απέναντι στα πληρώματα με Hyundai i20 WRC, αλλά και στους άλλους συνδυασμούς με Toyota Yaris WRC (Οζιέ, Έβανς, Ροβάνπερα, Κατσούτα), Ford Fiesta WRC (Γκρίνσμιθ).
Το ράλι Αρκτικής περιλαμβάνει 10 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 250 χλμ.
Όλες οι Ειδικές Διαδρομές θα διεξαχθούν σε χιόνι και πάγο, και η Pirelli, ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών όλων των ομάδων από φέτος θα έχει στη διάθεση των πληρωμάτων τα ελαστικά sottozero, τα οποία έχει εξελιχθεί για τέτοιου είδους αγώνες, όπου η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολλούς βαθμούς μείον του μηδενός.
Στην περιοχή του Ροβανιέμι, αυτήν την περίοδο διεξαγωγής του αγώνα, οι θερμοκρασίες κυμαίνονται στο μείον 20 βαθμούς Κελσίου.