Tanak-Jarveoja με Hyundai i20 WRC ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι, στο 1ο σκέλος, καθώς κέρδισαν και τις δύο Ειδικές Διαδρομές (μια επαναλαμβανόμενη μήκους 31,05 χλμ. . Ετσι το πλήρωμα από την Εσθονία προηγείται με διαφορά 16.2 δευτ. από τους Breen-Nagle που οδηγούν το άλλο Hyundai i20 WRC.
Στην 3η θέση οι Rovanpera-Halttunen με διαφορά 20.4 δευτ. που στην πρώτη Ειδική Διαδρομή το «κοντέρ» στο Toyota Yaris WRC έγραψε την υψηλότερη τελική ταχύτητα, 203.9 χλμ. ενώ ο Tanak είχε την υψηλότερη μ.ω.τ 114.4 χλμ.
Αριθμοί που δίνουν το μήνυμα ότι εκεί στα χιόνια της Φινλανδίας τα χρονόμετρα έχουν πάρει φωτιά.
WRC, ράλι Αρκτικής: H Pirelli και τα ειδικά ελαστικά Sottozero Ice J1
Οι Neuville- Wydaeghe με το τρίτο Hyundai i20 WRC, το οποίο είχε κάτι μικρά χτυπηματάκια από τις επαφές με τα χιόνια, βρίσκονται στην 4η θέση με διαφορά 29.8 δευτ. ενώ στην 5η το δεύτερο Toyota Yaris WRC των Evans-Martin στα 32 δευτ. από την κορυφή.
Το πρώτο Ford Fiesta WRC, αυτό με τους Suninen-Markkula βρίσκεται μια θέση πιο κάτω, στα +34.5 δευτ. Οι Φινλανδοί έχοντας την ατυχία του πρώτου αγώνα, στο ράλι Μόντε Κάρλο που εγκατέλειψαν από έξοδο, θέλουν οπωσδήποτε αυτόν τον τερματισμό, χωρίς φυσικά να καταθέσουν τα «όπλα».
Οι Katsuta-Barritt με το Toyota Yaris WRC βρίσκονται στην 7η θέση, +38.8 από την κορυφή, με τους Solberg-Marshall στην πρώτη τους εμφάνιση με το Hyundai i20 WRC να βρίσκονται στην 8η θέση + 45.9 δευτ. από τους πρώτους, έχοντας σημειώσει τον 4ο ταχύτερο χρόνο. Μια θέση πιο κάτω οι Ogier-Ingrassia που εκκινούν πρώτοι με το Toyota Yaris WRC και στο αφράτο χιόνι χαράζουν πορεία, κάτι που τους καθυστερεί.
Από το στόλο των Rally2 οι Lappi-Ferm με Volkswagen Polo βρίσκονται επικεφαλής 13,6 δευτ. από τους Gryazin-Aleksandrov ππου οδηγούν ίδιο αυτοκίνητο και 16,3 από τους Mikkelsen-Floen με Skoda Fabia Evo.
To σκέλος του Σαββάτου αποτελείται από 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 144.04 χλμ.
Στον αγώνα της Αρκτικής τα ελαστικά είναι ίδια για όλα τα πληρώματα. Δεν υπάρχουν επιλογές καθώς είναι τα Pirelli Sottozero με 384 καρφιά το κάθε ένα.