Η εικόνα στην κορυφή στο τέλος του δεύτερου σκέλους στον αγώνα του WRC στη Χιλή δεν άλλαξε, και οι Τάνακ-Γιαρβέογια με το Ford Puma Rally1 εξακολουθούν να προηγούνται.
Ήταν και οι ταχύτεροι και στις δύο Ειδικές Διαδρομές στο δεύτερο μισό του δεύτερου σκέλους (δηλαδή στο δεύτερο σκέλος, σε δύο ήταν ταχύτερος ο Ροβάνπερα και σε τέσσερις ο Τάνακ) και στο τέλος του σκέλους βρίσκονται 58.3 δευτ. μπροστά από τους Σούνινεν-Μάρκουλα που με το Hyundai i20 Rally1 κρατούν τη δεύτερη θέση έχοντας στα 13.9 τρίτους τους Νεβίλ-Γουάιτάγκε με το άλλο i20 Rally1.
WRC: Ο Τάνακ πάει για δεύτερη νίκη φέτος
Ακολουθούν τα δύο πληρώματα με τα Toyota Yaris Rally1 με τους Έβανς-Μάρτιν να βρίσκονται 10.7 δευτ. πίσω από τον Νεβίλ και οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν 39.3 πίσω από τον Έβανς που οδηγούσε στη σκόνη του Μάστερ (Ford Puma Rally1) o οποίος είχε έξοδο και κλαταρισμένο ελαστικό, ενώ πρόβλημα με το τιμόνι αντιμετώπισε ο τοπικός Χέλερ με το τέταρτο Ford Puma Rally1 του αγώνα.
Το τρίτος σκέλος περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές
Στην κατηγορία WRC2 τα τρία Skoda Fabia RS Rally2 με Σόλμπεργκ-Έντμοντσον, Γκρίνσμιθ-Άντερσον και Παγιάρι-Μάλκονεν προηγούνται.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, 13,20 και 13,86 χλμ. ,με την τελευταία και ως Power Stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στα 5 ταχύτερα πληρώματα, συνολικού μήκους 54,12 χλμ.
Για να δούμε θα κάνει δύο τις νίκες φέτος οι Τάνακ-Γιαρβέογια, μετά τη νίκη τους στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας, κερδίζοντας για δεύτερη φορά στη Χιλή (2019).
Η αλήθεια είναι ότι όταν το Ford Puma Rally1 «δουλεύει» και δεν παρουσιάζει μικροπροβλήματα που το θέτουν εκτός, στις Ειδικές Διαδρομές και ειδικά στις σκληρές χωμάτινες είναι πάρα πολύ γρήγορο.
Τα υπόλοιπα τα «λέει» το χρονόμετρο.