Το 2ο σκέλος του ράλι Εσθονίας, μέρος του WRC, βρίσκεται στα μισά του 2ου σκέλους (Σάββα το 22 Ιουλίου) και ο Ροβάνπερα αύξησε σημαντικά τη διαφορά του, από τον Νεβίλ.
Ο Κάλε Ροβάνπερα, Toyota Yaris Rally1, κέρδισε και τις τέσσερις πρωινές Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο Ράλι Εσθονίας και έχει αφήσει αρκετά πίσω τον Νεβίλ με το Hyundai i20 Rally1.
WRC: Ταχύτατος ο Ροβάνπερα στις αρχές του 2ου σκέλους
Ο τρομερός Φινλανδός ήταν στο τέλος του 1ου σκέλους μόλις 3,0 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Νεβίλ- πράγμα πολύ σημαντικό, καθώς ο Κάλε καθάριζε το δρόμο για τους αντιπάλους του, ξεκινώντας πρώτος στις Ειδικές Διαδρομές.
Στο 2ο σκέλος ο Κάλε ξεκινούσε πίσω, με αποτέλεσμα το να κερδίσει και τις 4 Ειδικές Διαδρομές, πετώντας στην κυριολεξία πάνω από τα άλματα και τις γρήγορες καμπές του εσθονικού αγώνα.
«Πίεζα σαν την κόλαση σε όλη την τελευταία Ειδική Διαδρομή, για να είμαι ειλικρινής», είπε ο Κάλε. «Νοιώθω ευχάριστο το αυτοκίνητο. Τα άλματα είναι σκληρά, αλλά είναι πολύ ωραία για τους θεατές και ένας ακόμα λόγος, που προσπάθησα να πιέσω σκληρά ήταν αυτοί».
Ο Τάνακ στην 8η θέση
Τα χειροκροτήματα φυσικά ανήκουν στον Εσθονό Οτ Τάνακ που μπροστά από τους φανατικούς συμπατριώτες του, οδηγεί όσο πιο γρήγορα μπορεί το Ford Puma Rally, και έχει καταφέρει να βρεθεί στην 8η θέση στη γενική κατάταξη, στα μισά περίπου του αγώνα.
Πάντως ο Νεβίλ δεν έτρεχε όλη τη μέρα σε δρόμο στρωμένο με ροδοπέταλα.
Είχε πρόβλημα από κλαταρισμένο ελαστικό, που του κόστισε τουλάχιστον 10 δευτ.
Ο ίδιος δήλωσε, ότι του έλειπε η αυτοσυγκέντρωση σε ορισμένα κομμάτια και κατηγόρησε τον εαυτό του, πως δίστασε στο να αυξήσει περισσότερο το ρυθμό του, χαρακτηρίζοντας το, «πολύ αργό»
«Προσπαθώ, αλλά πάντα νιώθω, ότι διστάζω λίγο εδώ κι εκεί», αποκάλυψε ο Νεβίλ. «Στα άλματα θα μπορούσα να πάρω περισσότερα ρίσκα, αλλά δεν ξέρω, αν θα έπρεπε. Στην τελευταία Ειδική, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα, για να είμαστε ειλικρινείς. Συνεχίσαμε, όσο καλύτερα μπορούσαμε. Κάναμε 3,5 χλμ με κλατάρισμα, αλλά τελικά δεν χάσαμε πολύ χρόνο.»
Ο Λάπι με το άλλο Hyundai i20 Rally1 είναι τρίτος, όμως πιάστηκε στον ύπνο από τον Έβανς στις δυο πρώτες πρωινές Ειδικές Διαδρομές και η διαφορά τους, έφτασε στα 7/10.
Ο Λάπι ξύπνησε και απάντησε στο δεύτερο πέρασμα, κρατώντας τον Ουαλό 1,9 δευτ. πίσω του.
Ο Tέεμου Σούνινεν με το τρίτο Hyundai i20 Rally1 κρατά σταθερά την 5Αη θέση στη γενική κατάταξη , αν και σήμερα έχασε λιγάκι την επαφή του με τους πρωτοπόρους.
Ο Τακαμότο Κατσούτα, με το τρίτο Toyota Yaris Rally1 δίνει μάχες με τον Λουμπέ, (Ford Puma Rally1) προσπαθώντας να τον πιάσει στην 6η θέση.
Ο επικεφαλής του WRC2, Aντρέας Μίκελσεν είναι 9ος γενικής, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνει ο Σάμι Πάγιαρι, με Skoda Fabia RS Rally2.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
1 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 1:34:58.0
2 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 Rally1 +20.3
3 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +6.7 +27.0
4 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +1.9 +28.9
5 Σούνινεν-Μάρκουλα i20 Rally1 +33.1 +1:02.0
6 Λουμπέ-Γκιλσούλ Puma Rally1 +17.8 +1:19.8
7 Κατσούτα-Τζόνστον GR Yaris Rally1 +14.8 +1:03.6
8 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +3:32.6 +5:11.7
9 Μίκελσεν-Έρικσεν Fabia RS WRC2 +28.7 +5:40.4
10 Πάγιαρι-Μάλκονεν Fabia RS WRC2 +19.1 +5:59.5