Το WRC δίνει ραντεβού 20-23 Ιουλίου στην Εσθονία, την πατρίδα του Τάνακ και του Γιαρβέογια.
Είναι άραγε η επιστροφή της M-Sport στις νίκες;
Έτσι, όπως εξελίσσεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, φέτος η νίκη ή έστω ένα αποτέλεσμα εντός 3άδας είναι για την ομάδα του Μάκλολμ Γουίλσον μονόδρομος.
Αν δεν επανέλθουν στα καλά αποτελέσματα, για την M-Sport Ford, ξεκινώντας από την Εσθονία τότε που και πότε θα το κάνουν;
Ο Οτ Τάνακ σύμφωνα με τον Μίλνερ (αγωνιστικός διευθυντής) είναι ακόμα σε τροχιά τίτλου. Ωστόσο επικεφαλής στη γενική βαθμολογία είναι ο Κάλε Ροβάνπερα.
Ο Φινλανδός έχει κερδίσει ένα μόνο αγώνα φέτος, όμως βρίσκεται στην κορυφή και μάλιστα, με πάνω από 40 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο, που δεν είναι ο Τάνακ, αλλά ο Οζιέ. Ο οποίος δεν συμμετέχει στην Εσθονία.
WRC: Δύο τα Puma Rally1 στο ράλι Εσθονίας
Η M-Sport πάει στην Εσθονία με τα δυο γνωστά Puma Rally1 και οδηγούς τον Οτ Τάνακ, στον οποίο βασίζει τα πάντα, καθώς τρέχει σε πάτρια εδάφη, και το νεοφώτιστο Πιερ Λουί Λουμπέ, που φέτος είναι η πρώτη πλήρης χρονιά του, στο WRC.
Ο Τάνακ είναι, όχι μόνο νικητής στην Εσθονία, αλλά έχει και βαθιά γνώση των δρόμων του αγώνα της πατρίδας του. Σε αυτό βασίζεται η ομάδα του, όπως και ο ίδιος.
Η M-Sport περιμένει από τον Εσθονό να αξιοποιήσει την εμπειρία του για τον συγκεκριμένο αγώνα, και ο Τάνακ ελπίζει σε ένα γρήγορο και αξιόπιστο Puma Rally1 για να πετύχει το στόχο του.
«Είχαμε αρκετά έντονη προετοιμασία. Κάναμε τεστ συμπληρώνοντας 500 χλμ. πριν από τη διοργάνωση και μετά συμμετείχαμε σε ένα μικρό ράλι, οπότε ήταν μια μεγάλη προσπάθεια στο να προετοιμαστούμε καλύτερα για το ράλι Εσθονίας» τόνισε ο Τάνακ.
«Προφανώς, στις δυο επόμενες διοργανώσεις, Εσθονία-Φινλανδία, αυτό που μετρά είναι η απόδοση, οπότε βάζουμε τα πάντα σε αυτό και θα μάθουμε, πόσο κοντά θα είμαστε σε σχέση με τους αντιπάλους.
Τώρα μπαίνουμε στο δεύτερο μισό της χρονιάς, σίγουρα δεν θα αφήσουμε το πρωτάθλημα να ξεφύγει, οπότε νιώθουμε, ότι πρέπει να αυξήσουμε το παιχνίδι μας και να τα δώσουμε όλα. Αμέσως μετά έρχεται η Φινλανδία, οπότε, αν κάτι δεν δουλεύει καλά στην Εσθονία η εβδομάδα που μεσολαβεί δεν θα αλλάξει δραματικά κάτι, αλλά ελπίζουμε ότι στην Εσθονία ήδη θα είμαστε σε καλό επίπεδο».
Από την άλλη ο Πιερ Λουί Λουμπέ είπε:
«Υπάρχουν πολλές αλλαγές, που πρέπει να γίνουν ενόψει αυτού του ράλι. Είναι αντίθετο από αυτό που είδαμε στην Κένυα και σε μερικά από τα προηγούμενα ράλι, που ήταν πολύ σκληρά! Περιμένουμε, ότι ο δρόμος στην Εσθονία θα είναι πολύ καθαρός και πολύ γρήγορος.
Θα κάνουμε πολλές αλλαγές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου – το ύψος οδήγησης, τα αμορτισέρ, τα πάντα. Ανυπομονώ, είναι σίγουρα ένα από τα πιο ευχάριστα ράλι της σεζόν. Λόγω των υψηλών ταχυτήτων στις ευθείες και στις στροφές και παντού, είναι πραγματικά ένα υπέροχο ράλι και ευκαιρία για αυτά τα αυτοκίνητα – τα Rally1- να επιδείξουν τη δύναμή τους. Θα προσπαθήσουμε να το απολαύσουμε και ελπίζουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα!».
Η βρετανική ομάδα καλείται να αντιμετωπίσει μια δύσκολη πρόκληση. Το Ράλι Εσθονίας και αυτό της Φινλανδίας είναι πολύ κοντά ημερολογιακά στο παγκόσμιο καλεντάρι και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, δεν θα επιστρέψουν στη βάση τους, μετά τον αγώνα, αλλά θα πάνε στη Φινλανδία. Αυτό σημαίνει, ότι όποια επισκευή χρειαστεί να γίνει, θα γίνει “εν κινήσει”.
«Σε σύγκριση με την τελευταία εκδήλωση στην Κένυα, η Εσθονία είναι μια εντελώς διαφορετική πρόκληση» είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρίτσαρντ Μίλνερ.
«Είναι ένα από τα πιο γρήγορα γεγονότα της σεζόν και φέτος ένα από τα πιο σημαντικά για εμάς – το εντός έδρας ράλι του Oτ Τάνακ.
Γνωρίζουμε, ότι θα έχουμε τεράστια υποστήριξη από τους Εσθονούς, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Έχουμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να προετοιμαστούμε, όσο καλύτερα μπορούμε.
Θα είναι φανταστικό να δούμε τον Τάνακ να τα πάει καλά στην έδρα του, και αυτός είναι φυσικά ο στόχος για το ράλι. Πιστεύω επίσης, ότι ο Λουμπέ θα πλασαριστεί σε καλή θέση στην Εσθονία, έχοντας μια καλή εμπειρία από τη διοργάνωση τα τελευταία τρία χρόνια».
Για να δούμε, θα τα καταφέρει ο Τάνακ να επανέλθει με νίκη στον αγώνα της πατρίδας του;