Το 2ο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Φινλανδίας ολοκληρώθηκε με τους Evans-Martin (Τoyota Yaris WRC) να διατηρούν την πρωτοπορία, από τους Tanak-Jarveoja (Ηyundai i20 WRC) κατά 9.1 δευτ.
Το βρετανικό πλήρωμα τέθηκε επικεφαλής από την αρχή του 2ου σκέλους και διατηρήθηκε σε αυτή τη θέση «γράφοντας» από τις 9 Ειδικές Διαδρομές τους ταχύτερους χρόνους σε 5 με τους Εσθονούς να κερδίζουν τις υπόλοιπες 4, κάτι που τους έφερε στη 2η θέση με διαφορά 9.1 δευτ. από την κορυφή.
Οι Breen-Nagle με το άλλο Hyundai i20 WRC που κάνουν έναν πολύ καλό αγώνα «υποχώρησαν» στην 3η θέση με τη διαφορά από τους δεύτερους να βρίσκεται στα + 9.2 δευτ.
Οι Lappi-Ferm με το ιδιωτικό Toyota Yaris WRC βρίσκονται στην 4η θέση, 38.1 δευτ. μπροστά από τους Ogier-Ingrassia (Τoyota Yaris WRC) που παρά τις αλλαγές στις αναρτήσεις δε μπορούν να βρουν το ρυθμό τους, διεκδικώντας μια θέση στο βάθρο.
Ακολουθούν τα δύο Ford Focus WRC των Greensmith-Patterson και Fourmaux-Coria με τους πρώτους στο WRC2 Souninen-Markkula (VW Polo Rally2) να προηγούνται των Ostberg-Eriksen(Citroen C3 Rally2) κατά 8.3 δευτ. και 33.5 δευτ. των Lindholm-Hamalainen (Skoda Fabia Rally2) που προηγούνται στο WRC3.
Στο 2ο σκέλος είχαμε την εγκατάλειψη από ανατροπή των Solberg-Drew(Hyundai i20 Rally2) στην 1η Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, όπως και των Katsuta-Johnston (Τoyota Yaris WRC).
Στη 10η Ειδική Διαδρομή (4η του Σαββάτου) εγκατέλειψαν οι Rovanpera-Halttunen όταν χτύπησαν με το δεξί μέρος του Toyota Yaris WRC σε ένα μεγάλο ανάχωμα από χαλίκια καταστρέφοντας όλο το δεξί μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ οι Neuville-Wydaeghe πάρκαραν το Hyundai i20 WRC στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου, καθώς το μοτέρ από χτύπημα στο ψυγείο ανέβασε πολύ υψηλή θερμοκρασία λόγω διαρροής των υγρών.
Το 3ο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες) 11.75 χλμ. και 11.25 αντίστοιχα με την power-stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στα 5 ταχύτερα πληρώματα διεξάγεται στις 13:18 τοπική ώρα που είναι η ίδια ακριβώς ώρα και στη χώρα μας.