O Elfyn Evans είναι ο πρώτος οδηγός από την Ουαλία που στην 70χρονη ιστορία στου ράλι Φινλανδίας κερδίζει τον αγώνα και ο δεύτερος βρετανός, μετά τον Meek το 2016, που ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Και όχι μόνο κατέκτησε τη νίκη, αλλά ήταν και ο ταχύτερος στην power stage με τους επιπλέουν βαθμούς.
Όμως πέρα από τη νίκη του Evans αυτό που μένει είναι ότι η Toyota έχει «λύσεις» για να κερδίζει σε κάθε επιφάνεια.
Όταν δε λειτουργεί το ένα όπλο(Ogier), να πυροβολεί το άλλο(Rovanpera) και όταν σε αυτό υπάρχει αφλογιστία έρχεται με φόρα αυτό που οδηγεί ο Evans και κερδίζει στον πιο γρήγορο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Από εκεί και πέρα τίποτα περισσότερο κι τίποτα λιγότερο από τους Tanak, Breen, Lappi, Ogier να συμπληρώνουν την πρώτη 5άδα της power stage, όπως ακριβώς και στη γενική κατάταξη με τους Greensmith και Fourmaux να ακολουθούν ενώ ο Suninen στην πρώτη του επαφή με το VW Polo Rally2 δεν άφησε περιθώρια για κανέναν άλλο συνδυασμό να κερδίσει την κατηγορία WRC2 ενώ ο Lindholm τηςε κατηγορίας WRC3.
Έτσι μετά τον 10ο γύρο η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής:
Ogier 190 βαθμοί (χρεώθηκε με ποινή ενός λεπτού και με πρόστιμο 800 ευρώ για το λόγο ότι το κράνος του δεν ήταν δεμένο όπως ορίζουν οι κανονισμοί, χωρίς η ποινή χρόνου να επηρεάσει τη θέση του στη γενική κατάταξη)
Evans 166, Neuville 130, Rovanpera 129, Tanak 128, Breen 76 με τον Ogier να έχει ένα ακόμα βήμα για την κατάκτηση του 8ου παγκόσμιου τίτλου παρέα με τον συνοδηγό του, τον Ingrassia.