Επίλογος του φετινού WRC, με το ράλι Ιαπωνίας 16-19 Νοεμβρίου να «κλείνει» την αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Να θυμίσουμε ότι το ράλι Ιαπωνίας επέστρεψε το 2022 μετά από 12 χρόνια απουσίας, σε μια νέα μορφή, καθώς εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
WRC: Η φετινή διαδρομή με μερικές ελάχιστες τροποποιήσεις είναι ίδια με αυτή της περσινής χρονιάς
Η πιο σημαντική προσθήκη είναι η Υπερειδική εντός των ορίων του εμβληματικού σταδίου Toyota, 2.10 χλμ, όπου τα αυτοκίνητα την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου θα «τρέξουν» δύο-δύο, θυμίζοντας το ΟΑΚΑ στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τους 65.000 θεατές.
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 133,26 χλμ.
Μεταξύ αυτών και το περίφημο τούνελ “Isegami” 23,67 χλμ. που επαναλαμβάνεται δύο φορές.
Το Σάββατο 18 Νοεμβρίου οι Ειδικές Διαδρομές είναι επίσης 8, συνολικού μήκους 84,68 χλμ, ενώ την Κυριακή 19 Νοεμβρίου είναι 3 επαναλαμβανόμενες συνολικού μήκους 42,80 χλμ. με την power stage 7.52 χλμ.
304,12 είναι τα συνολικά χλμ. των 22 Ειδικών Διαδρομών, όλες ασφάλτινες, στενές σχετικά και γλιστερές.
Οι συμμετοχές είναι 36, σχετικά λίγες, αλλά παρόντα όλα τα εργοστασιακά πληρώματα.
WRC: Ενδιαφέρον για τους τίτλους δεν υπάρχει γιατί έχουν κατακτηθεί
Να θυμίσουμε ότι οι τίτλοι έχουν «κλειδωθεί» για Ροβάνπερα-Χάλτουνεν για των οδηγών, για την Toyota στο κατασκευαστών και για τον Μικέλσεν στο WRC2.
Οι προβολείς είναι στους Τάνακ-Γιαρβέογια στον τελευταίο τους αγώνα με Ford Puma Rally1, στους Έβανς-Μάρτιν και Νεβίλ-Γουάιταγκε για τη δεύτερη θέση, ενώ στην αυλαία το δεύτερο Ford Puma Rally1 θα το οδηγήσει ο Φορμό με τον Κορία συνοδηγό.
Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει η συμμετοχή του πρώην οδηγού της Formula 1 Χέικι Κοβαλάινεν με Skoda Fabia Evo Rally2 με συνοδηγό τον τοπικό Κιταγκάβα.
Θεωρητικά μετά το τέλος του αγώνα, θα αρχίσει η ενημέρωση για τις συνθέσεις των ομάδων καθώς τον Ιανουάριο ανοίγει η αυλαία του νέου παγκοσμίου πρωταθλήματος, από το μικρό πριγκιπάτου της Μεσογείου, το Μόντε Κάρλο.
.