Στο ράλι Ιαπωνίας «πέφτει» η αυλαία στο φετινό WRC με 44 συμμετοχές.
O αγώνας είναι ασφάλτινος και κρίνεται ο τίτλο των οδηγών.
«Μάχονται» Neuville και Tanak για τον τίτλο, αλλά η διαφορά των 25 βαθμών που χωρίζουν τα δύο «κοκόρια» της Hyundai, και με το νέο σύστημα βαθμολογίας, η ζυγαριά έχει γείρει προς τον Neuville, που το 2024 θα σηκώσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Θα πρέπει η ατυχία να «χτυπήσει» τον Βέλγο και να χαμογελάσει στον Εσθονό για να γίνει η μεγάλη-βαθμολογική- ανατροπή.
Αλλά δε πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ανατροπές, βασιλεύουν στους αγώνες.
Τρίτος να διεκδικεί το πρωτάθλημα δεν υπάρχει.
Κρίνεται επίσης και το πρωτάθλημα στους κατασκευαστές. Hyundai ή Toyota, Τoyota ή Hyundai, με 15 βαθμούς να χωρίζει τις δύο ομάδες.
Και το WRC2 θα «βγάλει» πρωταθλητή. Προηγείται ο Solberg κατά 15 βαθμούς του Pajari, αλλά βάση των κανονισμών ο Solberg έχει ήδη συμπληρώσει τον αριθμό των αγώνων, ενώ ο Pajari θα «παίξει» το ζάρι του στην Ιαπωνία.
Εάν ο Pajari καλύψει βαθμολογικά τον Solberg ανακηρύσσεται αυτός πρωταθλητής, εάν όχι, το Κύπελλο θα το σηκώσει ο Solberg.
Tα υπόλοιπα στις ειδικές διαδρομές…
Δείτε τον πίνακα συμμετοχών: