Σε έναν αγώνα που θυμίζει σενάριο Χίτσκοκ και εξελίσσεται στην Ιαπωνία, επίλογος του φετινού WRC, οι Έβανς-Μάρτιν προηγούνται, στο τέλος του πρώτου σκέλους, που ήταν το μεγαλύτερο σε μήκος, παρά το γεγονός ότι ακυρώθηκε η 4η Ειδική Διαδρομή μήκους 22,53 χλμ..
Ήταν ένα σκέλος επιβίωσης όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Οζιέ, με πολύ βροχή και τα πολλά πεσμένα φύλλα δένδρων που έκανε ακόμα πιο γλιστερές τις Ειδκές Διαδρομές, ο οποίος είχε μια έξοδο, τον κράτησε η μπαριέρα για να τερματίσει στο πρώτο σκέλος στη 2η θέση, πίσω από τον Έβανς 1’49’’ 9, και μπροστά από τον Ροβάνπερα 16.7’’ δευτ.
WRC: Τρία Toyota στις τρεις πρώτες θέσεις στο τέλος του πρώτου σκέλους στο ράλι Ιαπωνίας
Ο Έβανς που κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, δείχνει πολύ συγκεντρωμένος καθώς από την αρχή ο στόχος του ήταν η 2η θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών ώστε η Toyota να κάνει το 1-2.
Δηλαδή στο τέλος του πρώτου σκέλους η Toyota έχει από τα 4 Yaris Rally1 που συμμετέχουν, τα 3 στις 3 πρώτες θέσεις, με τέταρτο τον εκπληκτικό Μίκελσεν με το Skoda Fabia RS Rally2, ένα λεπτό πίσω από τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Όμως φοβερό αγώνα κάνει και ο Μάνστερ με το Ford Fiesta Rally2 που βρίσκεται πίσω από το Μίκελσεν 4,8 δευτ. ενώ στα 24,6 πίσω από τον οδηγό της Ford, είναι ένα άλλο Skoda Fabia RS Rally2 με τον Γκριάζιν.
WRC: Ο Λάπι κρατάει τη σημαία της Hyundai
Στα 14’’ 7 είναι πίσω ο Λάπι με το μόνο από τα τρία Hyundai i20 Rally1 που συνεχίζει, καθώς ο Σόρδο βγήκε στην 2η Ειδική Διαδρομή και ο Νεβίλ στην 6η, 150 μ. από την εκκίνηση της Ειδικής Διαδρομή καταστρέφοντας όλη την αριστερή μπροστινή ανάρτηση.
Μια θέση πιο πίσω από τον Λάπι, σχεδόν ένα λεπτό είναι ο Τάνακ, που αντιμετώπισε κάποια ηλεκτρικά προβλήματα με το Ford Puma Rally1.
O Κοβαλάινεν δείχνει να επιβιώνει στον πολύ άσχημο καιρό του Ιαπωνικού αγώνα, καθώς βρίσκεται στη 10η θέση με το Skoda Fabia Evo Rally2.
Το 2ο σκέλος περιλαμβάνει 8 Ειδικές Διαδρομές, 84,69 χλμ. και θα δούμε εάν θα εκκινήσουν με super rally οι Σόρδο, Φορμό και Νεβίλ.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του πρώτου σκέλους η Toyota πάει για θρίαμβο εντός έδρας, αλλά όπως γνωρίζουμε οι αγώνες είναι ανατρεπτικοί και τίποτα δεν τελειώσει πριν το κάθε πλήρωμα αντικρίσει την καρό σημαία.