Η αυλαία του WRC «πέφτει» στην Ιαπωνία, όπου μεταξύ 16-19 Νοεμβρίου διεξάγεται ο τελευταίος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος για φέτος.
Βαθμολογικό ενδιαφέρον δεν υπάρχει καθώς όλοι οι τίτλοι έχουν κριθεί.
Οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν κατέκτησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά το παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Toyota το αντίστοιχο των κατασκευαστών και οι Μίκελσεν-Έρικσεν αυτό της κατηγορίας WRC2.
«Ανοικτή» είναι η μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ Έβανς και Νεβίλ που τους χωρίζουν 7 βαθμοί.
Θα κάνει άραγε η Τoyota, το 1-2 στους οδηγούς. Το απόγευμα της Κυριακής θα το ξέρουμε.
WRC: Ο Κοβαλάινεν από τη Formula 1 στα ράλι
Όμως στο ράλι Ιαπωνίας θα πρέπει να προσέξουμε το Skoda Fabia Evo Rally2 με τον αριθμό 23 στις πόρτες με οδηγό τον Χέικι Κοβαλάινεν, πρώην οδηγός της Formula 1, με 111 εκκινήσεις, 1 νίκη το 2008 στο Γκραν Πρι Ουγγαρίας με McLaren (Team mate του Χάμιλτον) με 4 συνολικά εμφανίσεις στο βάθρο, και 1 pole position.
O Koβαλάινεν, 42 ετών σήμερα, συμμετείχε στη Formula 1 μεταξύ 2007-2013 και οδήγησε για τις ομάδες Renault, McLaren, Lotus, Caterham με τελευταίο Γκραν Πρι στην καριέρα του στη Βραζιλία όπου τερμάτισε με τη Lotus στην 14η θέση, ένα γύρο πίσω από τον νικητή Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull.
Στο ράλι Ιαπωνίας συνοδηγός του Κοβαλάινεν θα είναι ο Ιάπωνας Κιταγκάβα.
Για να δούμε λοιπόν πως θα «κινηθεί» ένας πρώην οδηγός της Formula 1, στους γλιστερούς δρόμους της Ιαπωνίας, απέναντι στους αστέρες της WRC2, Μίκελσεν, Γκριάζιν, Καγιετάνοβιτς, με Skoda Fabia RS Rally2 και Μάνστερ με Ford Fiesta Rally2.
Την απάντηση θα τη δώσουν τα χρονόμετρα.