Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 4 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους του ράλι Ιπρ, οι τοπικοί ήρωες Neuville-Wydaeghe (Huyndai i20 WRC) τέθηκαν επικεφαλής έχοντας όμως μια «ανάσα» πίσω τους, τους Breen-Nagle στα 7.6 δευτ. (ταχύτεροι σε δύο Ειδικές Διαδρομές) με το δεύτερο Hyundai i20 WRC.
Και στα 31.2 δευτ. πίσω ακολουθεί το τρίτο πλήρωμα με Ηyundai i20 WRC, οι Tanak-Jarveoja που έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Τρία Toyota Yaris WRC στη σειρά ακολουθούν με Rovanpera-Halttunen + 32.6, Evans-Martin + 33.4 και Ogier-Ingrassia, έχοντας κλατάρισμα στην 3η Ειδική Διαδρομή, βρίσκονται στην 6η θέση με διαφορά +39.4 δευτ.
Και στην 7η ένα «ιδιωτικό» Yaris WRC αυτό των katsuta-Williams με διαφορά +1:24.5.
Το πρώτο σκέλος δεν είχε την ιδανική κατάληξη για τη Ford M-Sport με τα Fiesta WRC, καθώς Greensmith-Patterson και Fourmaux-Jamul είχαν έξοδο, ειδικά οι δεύτεροι καταστρέφοντας το Fiesta WRC που δε θα εκκινήσουν στο δεύτερο σκέλος..
Άτυχοι με το Ford Fiesta Rally2 και οι Suninen-Markkula που είχαν κλατάρισμα, σταμάτησαν, το άλλαξαν, και έχασαν την πρώτη θέση από τους Rossel-Coria με Citroen C3 Rally2, με δεύτερους τους Solberg-Johnston με το πρωτοεμφανιζόμενο Hyundai i20 Rally2, 16,7 δευτ.
Κλατάρισμα είχαν και οι Ηuttunen-Lukka με το δεύτερο καινούργιο Hyundai i20 Rally2 χάνοντας πολλές θέσεις στη γενική..
Το δεύτερο σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει 8 Ειδικές Διαδρομές, 4 επαναλαμβανόμενες, με τη μεγαλύτερη να είναι 25.86 χλμ.
Μεγάλη λοιπόν η δεύτερη μέρα του ράλι Ιπρ και να δούμε εάν θα υπάρχουν ανατροπές.