Το χρώμα στην κορυφή δεν άλλαξε και στο τέλος του δεύτερου και μεγαλύτερου σκέλους του ασφάλτινου αγώνα στο Βέλγιο, με τις 8 Ειδικές Διαδρομές των 119,92 χλμ., οι.Neuville-Wydaeghe (Ηyundai i20 WRC) προηγούνται κατά 10.1 δευτ. του άλλου πληρώματος με το i20 WRC, των Breen-Nagle.
Μπορεί η διαφορά μεταξύ των δύο να είναι μικρή για το τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, αλλά υπο κανονικές συνθήκες το πλήρωμα από το Βέλγιο στον αγώνα της πατρίδας του, πολύ δύσκολα θα χάσει τη νίκη, αν και οι αγώνες τελειώνουν στη ράμπα του τερματισμού.
Όμως πίσω από τους Breen-Nagle ακολουθούν τρία Toyota Yaris WRC με τους Evans-Martin +42.4 από την κορυφή, Rovanpera-Halttunen +45.7 από τους Neuville-Wydaeghe και στην 5η θέση οι Ogier-Ingrassia ένα μόνο δευτ. πίσω από τους Rovanpera-Halttunen.
Τι θα γίνει με τα Toyota boys; Θα δοθούν άραγε οδηγίες για να ανέβει θέσεις το γαλλικό πλήρωμα που οδηγεί τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα οδηγών;
Το χρονόμετρο θα δώσει τις απαντήσεις…
Να σημειωθεί ότι στην 6η θέση βρίσκονται οι Tanak-Jarveoja με το τρίτο i20 WRC , αλλά ένα κλατάρισμα ήταν η αιτία να χάσουν πολύτιμο χρόνο. Βρίσκονται 6οι με χρόνο 3’55.2.
Στη μάχη με τα Rally2 ο Huttunen με δύο κλαταρίσματα και ο Solberg οδηγώντας για περισσότερα από 85 χλμ. χωρίς υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης με τον συνοδηγό του Johnston να τραβάει χειρόφρενο στις φουρκέτες έχασε πολύ χρόνο και κάθε επαφή με την κορυφή της κατηγορίας που πέρασαν μπροστά οι Bedoret-Gilbet (Skoda Fabia Evo) με τους Rossel-Coria (Citroen C3 Rally2) να ακολουθούν με διαφορά 9/10.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, 2 επαναλαμβανόμενες στη γνωστή πίστα του Σπα, όπου θα κρίνει και τον τελικό νικητή.