Στον προτελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στη Σαρδηνία της Ιταλίας, η Pirelli παρουσίασε τα νέα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουν όλες οι εργοστασιακές ομάδες από το 2021.Χρονιά όπου ο Ιταλικός κολοσσός θα είναι αποκλειστικός προμηθευτής σε όλα τα ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος σε χωμάτινες, ασφάλτινες, χιονισμένες, βροχερές Ειδικές Διαδρομές.
Ο Νορβηγός Αντρέα Μίκελσεν, πρώην εργοστασιακός οδηγός των ομάδων Skoda, Volkswagen και Hyundai έχει επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης στο τιμόνι ενός εργοστασιακού Citroen C3 WRC.
Στο πλαίσιο του αγώνα στη Σαρδηνία (8-11 Οκτωβρίου) εκπρόσωποι του Τύπου πήραν μια πρώτη γεύση ως συνοδηγοί του Μίκελσεν στο μαύρο Pirelli C3 WRC.Μάλιστα πριν ξεκινήσει η Power Stage Κυριακή 11 Οκτωβρίου, τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους, ο Πέτερ Σόλμπεργκ με «συνοδηγό» τον Αντρέας Μίκελσεν θα οδηγήσουν επίσημα και για πρώτη φορά το Citroen C3 WRC σε Ειδική Διαδρομή αγώνα.
Αν και οι δύο είναι οδηγοί θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε τους χρόνους που θα έκανε το δίδυμο αυτό. Αν και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα πληρώματα τα οποία συμμετέχουν καθώς σε αυτούς μετράει παρά πολύ ο χρόνος που θα σημειωθεί καθώς είναι και οι εξτρά βαθμοί που λαμβάνουν στη μάχη με τα χρονόμετρα.
Για την Pirelli η εξέλιξη συνεχίζεται καθώς οι εβδομάδες «τρέχουν» και η πρεμιέρα «πλησιάζει». Είναι προγραμματισμένη για τον Ιανουάριο του 2021 με το ασφάλτινο ράλι Μόντε Κάρλο και στη συνέχεια το χιονισμένο ράλι Σουηδίας με τα ειδικά ελαστικά Sottozero όπου το κάθε ένα φέρει 384 «καρφιά». Οι τύποι των ελαστικών της Pirelli θα είναι Scorpion για χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, Sottozero για χιονισμένες και P Zero για ασφάλτινες με διαφορετικές συνθέσεις της γόμας αναλόγως το οδόστρωμα του αγώνα.