Πολλές εκπλήξεις επιφύλαξε το shakedown των 3.79 χλμ. τελευταία επίσημη δοκιμή πριν την έναρξη του αγώνα, του ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία (8-11 Οκτωβρίου) καθώς τρείς κορυφαίοι συνδυασμοί είχαν έξοδο.
Οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν(Toyota Yaris WRC) μετά το τέλος της Ειδικής Διαδρομής, Πρόκοπ-Γιούρκα(Ford Fiesta WRC) και Σόλμποεργκ-Γιόνστον(Skoda Fabia R5). Για τον γιό του πέτερ Σόλμπεργκ, όλιβερ, είναι η δεύτερη φορά που σημειώνει έξοδο σε διάστημα λιγότερη από μι εβδομάδα. Είχε έξοδο στο ράλι Φάφε, αγώνας του ERC, όπου οι μηχανικοί της ομάδας, δούλευαν σχεδόν απνευστί επί 13 ώρες για να επαναφέρουν το Polo R5 σε θέση για να ξεκινήσει τον αγώνα.
Στη Σαρδηνία λοιπόν το top 10 του shakedown ήταν:
1 Τάνακ-Γιερβόεγια (Hyundai) 2’13’’6
2 Εβανς-Μάρτιν (Toyota) +0.0
3 Οζιέ-Ινγκρασιά (Toyota) +0.8
4 Σόρδο-Ντελ Μπάριο (Hyundai) +1.1
5 Λουμπέ-Λαντίς (Hyundai) +1.3
6 Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai) +1.6
7 Λάπι-Φερμ (M-Sport) +1.7
8 Γκρίνσμιθ-Έντμοντσον (M-Sport) +1.8
9 Κατσούτα-Μπάριτ (Toyota) +2.5
10 Σουνίνεν-Λέχτινεν (M-Sport) +2.6
Στο WRC2 οι Όστμπεργκ-Έρικσεν(Citroen C3 R5) ήταν οι ταχύτεροι και στο WRC3 οι τοπικοί Σκάντολα-Ντ’ Αμόρε(Hyundai i20 WRC).
H μάχη όμως μετά χρονόμετρα ξεκινάει την Παρασκευή τα ξημερώματα (05:45) για ένα κύκλο 6 χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών(όλες οι Ειδικές Διαδρομές είναι χωμάτινες) συνολικού μήκους 95.25 χλμ.