Από τη τσιμπίδα του νόμου (όταν θέλει) ουδείς μπορεί να ξεφύγει
Ετσι λίγες ώρες μετά το τέλος του ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία, με επίσημο έγγραφο, και με αριθμό 2.14, η FIA και με υπογραφές των αγωνοδικών Iain Campbell, Andrew Kellitt και Edoardo Delleani, άνοιξαν το Parc Fermé, ώστε οι συμμετέχοντες να πάρουν τα αυτοκίνητά τους, εκτός από τα αυτοκίνητα με αριθμούς 6, 7, 8 και 11. Όλα δηλαδή τα Hyundai i20 WRC των Σόρδο, Νεβίλ, Τάνακ αλλά και του Λουμπέ που ήταν ιδιωτική συμμετοχή, παρέμειναν στο χώρο.
Ο λόγος ήταν έλεγχος στα αεροδυναμικά βοηθήματα σύμφωνα με το Δελτίο Αναγνώρισης του αυτοκινήτου.
Οι ώρες φάνηκαν αιώνες για τη Hyundai Motorsport μέχρι οι αγωνοδίκες να ανακοινώσουν την απόφαση.
Στο Hyundai i20 WRC των νικητών Σόρδο-Ντελ Μπάριο, το βάρος στο πίσω υποπλαίσιο της αεροτομής βρέθηκε 24 γρμ. ελαφρύτερο.
Επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 20.000 ευρώ τέθηκαν σε αναστολή για διάστημα 12 μηνών. Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport Αντρέα Αντάμο παραδέχτηκε το λάθος, αλλά ταυτόχρονα απέδειξε ότι τα αυτοκίνητα δεν είχαν αντικειμενικό πλεονέκτημα στον αγώνα.