Δώδεκα αυτοκίνητα Rally1, θα πάρουν μέρος στο ασφάλτινο Ράλι Καταλονίας (20-23 Οκτωβρίου) από τα 67 συνολικά που συμμετέχουν στον αγώνα.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών, μπορεί να τέλειωσε και να έχουμε νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Κάλε Ροβάνπερα, όμως αυτό, των κατασκευαστών, ακόμα καλά κρατεί. Η ομάδα της Toyota προηγείται με 81 βαθμούς διαφορά από την Hyundai, όμως μένουν δυο ακόμα αγώνες (Καταλονία και Ιαπωνία) που δίνουν συνολικά 104 βαθμούς στο νικητή.
Σίγουρα, η Toyota είναι το φαβορί και δύσκολα θα καλυφθεί μια τόσο μεγάλη διαφορά, όμως στα ράλι ποτέ μη λες ποτέ, γιατί απόλυτα δεν υπάρχουν και η ανατροπή είναι το χαρακτηριστικό του πρωταθλήματος.
Η Toyota θα κατέβει με το βαρύ πυροβολικό της, τους: Ροβάνπερα-Γιαρβέογια, Οζιέ-Βεϊλά και Έβανς-Μάρτιν. Την τετράδα των οδηγών της ομάδας, συμπληρώνει ο νεοφώτιστος Τακαμότο Κατσούτα με συνοδηγό τον Άααρον Τζόνστον.
Οι ελπίδες της Hyundai για ανατροπή, στηρίζονται στους: Τάνακ-Γιαρβέογια, Νεβίλ-Γουίταγκε και Σόρδο-Καρέρα. Ο Σόρδο επιστρέφει στην ενεργό δράση μετά τη συμμετοχή του και την τρίτη θέση στην Ελλάδα. Με 9 βάθρα ο Σόρδο και καμία νίκη στον αγώνα της Καταλονίας ευελπιστεί να σπάσει το ρόδι σε πάτρια εδάφη.
Η M-Sport Ford μετά από μια ακόμα κακή εμφάνιση στη Νέα Ζηλανδία, επιστρέφει σε πλήρη σύνθεση. Τα 5 Puma, που κατεβάζει θα τα οδηγήσουν οι: Μπριν-Νάιγκλ, Γκρίνσμιθ-Άντερσον, Λουμπέ-Λαντέ, Φορμό-Κορία και το 5ο Puma Rally1 θα οδηγήσει ο Έλληνας Σερδερίδης με τον Μικλό στο πλάι του.
Το Ράλι Καταλονίας (20-23 Οκτωβρίου) είναι ένα από τα ωραιότερα ασφάλτινα ράλι. Οι θεατές κατακλύζουν τις ειδικές και οι οδηγοί χαίρονται να οδηγούν στους βουνίσιους δρόμους της Καταλονίας, Νότια της Βαρκελώνης. Η έδρα του αγώνα εξακολουθεί να είναι η πόλη Σαλού.
Μείνετε συντονισμένοι. Μένει να δούμε, αν θα καταφέρουν τα παιδιά της M-Sport να κάνουν την έκπληξη ή αν ο Σόρδο, επιτέλους κερδίσει τον αγώνα της πατρίδας του. Πέρυσι, πάντως, τον αγώνα κέρδισε ο Νεβίλ, με δεύτερο τον Έβανς και τρίτο τον Σόρδο.