Η τελευταία φετινή συμμετοχή των Λουμπέ-Βέιγιας στο WRC, στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης με Ford Puma Rally1 έχει πολύ δράμα.
Πρώτα μια έξοδος, όταν σε μια δεξιά κλειστή κλείστηκαν νωρίς, η στροφή τους έβγαλε εκτός, με αποτέλεσμα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο το άλλαξαν και έχασαν χρόνο.
Στη τελευταία Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους είχαν επίσης μια μικροέξοδο, αλλά ευτυχώς δεν τους οδήγησε σε εγκατάλειψη, ώστε να ολοκληρώσουν τόσο άδοξα τη φετινή τους παρουσία στο WRC.
WRC: Οι νόμοι είναι νόμοι και η FIA δε χαρίζεται σε κανέναν.
Η FIA έβαλε πρόστιμο στο πλήρωμα 1.500 ευρώ, και ένα λεπτό ποινή, με αποτέλεσμα να χάσουν μια θέση στη γενική κατάταξη.
Ο λόγος είναι ότι ο Λουμπέ στην 4η Ειδική Διαδρομή δεν φόρεσε την μπαλακλάβα, το προστατευτικό ασφαλείας μεταξύ κεφαλιού και κράνους, ενώ δεν έδεσε ούτε τον ιμάντα του κράνους.
Ο δε συνοδηγό δεν έβαλε την μπαλακλάβα μέσα από την φόρμα, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.
Τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κάμερες, με τους ανθρώπους της FIA να ελέγχουν τα πάντα.
Ετσι λοιπόν χρεώθηκαν ένα λεπτό ποινής, που έχασαν μια θέση και πρόστιμο 1.500 ευρώ.
Το πλήρωμα θα πληρώσει το πρόστιμο χωριστά και θα έχει 48 ώρες για να το πράξη, με ποινή αποκλεισμού από την κατάταξη εάν δεν καταβληθεί.
Ένα έγγραφο των αγωνοδικών αναφέρει ότι δόθηκε στον Λουμπέ η ευκαιρία να φέρει μαζί του και εκπροσώπους της M-Sport στην ακρόαση, αλλά αρνήθηκε.
Αυτό επιβεβαιώνει μια πολύ τεταμένη σχέση με την ομάδα, ίσως λόγω προηγούμενων δηλώσεων του Γάλλου σε συνέντευξή του που αργότερα εξαφανίστηκε από το διαδίκτυο.
Αυτή ανάφερε ότι η Ford εγκαταλείπει το WRC, που λίγο αργότερα διαψεύστηκε από τον Μάλκολμ Γουίλσον, ιδιοκτήτη της M-Sport, εταιρία η οποία για πολλές 10ετίες βρίσκεται πίσω από τη συμμετοχή της Ford στο WRC.
Nα σημειωθεί ότι στον επόμενο αγώνα, στο ράλι Ιαπωνίας, που πέφτει η αυλαία στο WRC, το Puma Rally1 των Λουμπέ-Βείγιας (που πρώτη φορά “τρέχουν” μαζί) θα το οδηγήσουν οι Φορμό-Κορία.