Ο περιφερόμενος θίασος του WRC, από το ράλι Χιλής ταξιδεύει για την Κεντρική Ευρώπη, στο 3εθνές, Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία.
Εκεί, μεταξύ 17-20 Οκτωβρίου, θα δοθεί η προτελευταία παράσταση του «έργου» παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, που ενδεχομένως το αποτέλεσμα του αγώνα, να βγάλει τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Οι συμμετοχές είναι 44, europe-entry list 2024 10 από τις οποίες είναι με αυτοκίνητα Rally1. 4 είναι Toyota Yaris Rally1 με Ogier-Landais, Evans-Martin, katsuta-Johnston, Pajari-Malkkonen, 3 Hyundai i20 Rally1 με Neuville-Wydaeghe που οδηγούν τη βαθμολογία, Tanak-Jarveoja, Μikkelsen-Eriksen και 3 Ford Puma Rally1 με Fourmaux-Coria, Munster-Louka, και Σερδερίδης-Miclotte.
O ασφάλτινος αγώνας αποτελείται από 18 ειδικές διαδρομές, 302.51 χλμ. με την power-stage να έχει μήκος 14,87 χλμ.
Η μεγαλύτερη σε μήκος ειδική διαδρομή είναι η 4η που επαναλαμβάνεται και ως 7η με μήκος 26.69 χλμ.
Στον προτελευταίο γύρο ταξιδεύουν οι διεκδικητές του τίτλου με την εξής βαθμολογία, Neuville 207, Tanak 178, Ogier 166, Evans 161. Εάν λοιπόν στο τέλος του αγώνα ο Neuville έχει διαφορά 31 και πλέον βαθμούς από τον δεύτερο, ανακηρύσσεται, για πρώτη φορά στην καριέρα του, μαζί με τον συνοδηγό του παγκόσμιοι πρωταθλητές για τη φετινή χρονιά.
Εάν η διαφορά είναι κάτω των 30 βαθμών ο τίτλος θα παιχτεί στην τελευταία παράσταση, στην γλιστερή άσφαλτο της Ιαπωνίας.
Στους κατασκευαστές η Ηyundai φιγουράρει στην πρώτη θέση με 482 βαθμούς και ακολουθούν Toyota 465 και M-Sport Ford με 245.
Και στο WRC2 o τίτλος είναι ανοικτός. Μπορεί ο Solberg να φιγουράρει στην πρώτη θέση με 123 βαθμούς, αλλά έχει συμπληρώσει το όριο των 7 αγώνων, ενώ Rossel και Pajari έχουν από 6 αγώνες, με τον Rossel να δίνει την τελευταία παράσταση στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης, ενώ ο Pajari που στον προτελευταίο γύρο συμμετέχει με Rally1, θα ρίξει το τελευταίο του ζάρι στην Ιαπωνία.