Για πρώτη φορά στην 50χρονη και πλέον ιστορία του WRC, διαδρομή του αγώνα θα διασχίσει μέρος από τρία κράτη.
Στο τριεθνές λοιπόν με έδρα της πόλη της Γερμανίας το Πάσσαου, στη Γερμανία, με τον Δούναβη να διασχίζει τη Γερμανική πόλη.
Το Πάσσαου βρίσκεται περίπου 200 χλμ. ανατολικά από το Μόναχο και συνορεύει με Αυστρία και Τσεχία.
WRC: ‘Αγνωστες οι Ειδικές Διαδρομές για όλα τα πληρώματα στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Έτσι λοιπόν τα 68 πληρώματα από το απόγευμα της Πέμπτης 26 Οκτωβρίου μέχρι και την Κυριακή 29 Οκτωβρίου θα «τρέξουν» στις 18 άγνωστες ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές σε Γερμανία, Αυστρία και Τσεχία με θερμοκρασίες μεταξύ 10 και 17 βαθμούς Κελσίου.
Οι πιο δύσκολες Ειδικές Διαδρομές είναι αυτές της Τσεχίας, στενές, με όχι τόσο καλή επιφάνεια, σε σχέση με τις αντίστοιχες σε Γερμανία και Αυστρία.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει από την Πράγα, και στα δύο πρώτα σκέλη (Πέμπτη και Παρασκευή) οι Ειδικές Διαδρομές θα διεξαχθούν στην Τσεχία. Το Σάββατο στην περιοχή της Αυστρίας και την Κυριακή στη Βαυαρία.
Το ράλι Κεντρικής Ευρώπης ίσως βγάλει τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή στο WRC
Τα συνολικά χλμ. του αγώνα είναι 311.79 και ο 1ος αγώνας της Κεντρικής Ευρώπης, μπορεί να βγάλει τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Δύο μάχονται για την υπόθεση του τίτλου, οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν που προηγούνται κατά 31 βαθμούς των Έβανς-Μάρτιν.
Και τα δύο πληρώματα με Toyota Yaris Rally1.
Το αντίστοιχο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει κριθεί και στην αίθουσα με τα τρόπαια η Toyota έχει προσθέσει και αυτό του 2023.
Επί της ουσίας «νταμπλ» θα κάνει η Toyota, αφού όποιο πλήρωμα το κατακτήσει, είτε σε αυτόν τον αγώνα, είτε στο τελευταίο του πρωταθλήματος στην Ιαπωνία, με Toyota θα είναι ο πρωταθλητής.
Εαν μετά τον αγώνα η διαφορά μεταξύ Ροβάνπερα-Έβανς είναι στους 31 βαθμούς, πρωταθλητής ανακηρύσσεται ο Ροβάνπερα οτι και αν συμβεί στην Ιαπωνία.
Κατά κάποιον τρόπο εντός έδρας «παίζει» και ο Μίκελσεν για το πρωτάθλημα του WRC2, με το Skoda Fabia RS Rally2, καθώς η «καταγωγή» της Skoda είναι από την Τσεχία.
Θα έχει ενδιαφέρον πάντως ο αγώνας, καθώς εκτός όλων των άλλων είναι ο τελευταίος αγώνας για φέτος του Λουμπέ στο τιμόνι του Ford Puma Rally1, αλλά και ο προτελευταίος του Τάνακ με την ομάδα της M-Sport.
Δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν πως είναι η άσφαλτος στο ράλι της Κεντρικής Ευρώπης.