Το πίσω αριστερό μέρος του αυτοκινήτου Νεβίλ κτύπησε σε βράχο, στην πρωινή εξέλιξη του Ράλι Κροατίας του πρώτου ασφάλτινου για φέτος στο WRC.
Ο Ουαλός Έβανς τέθηκε, πλέον, επικεφαλής του αγώνα.
Κι όμως, ο Nεβίλ ήταν επικεφαλής της γενικής κατάταξης του πρώτου σκέλους του αγώνα με το i20 του. Ο Έβανς βρισκόταν στη δεύτερη θέση μόλις 5,7 δευτερόλεπτα πίσω του.
Σήμερα το πρωί, οι Νεβίλ-Γουίταγκε ανέβασαν ρυθμό και τη διαφορά τους, από τους Έβανς-Μάρτιν, όμως αυτό δεν κράτησε πολύ. Στη νέα ειδική διαδρομή του αγώνα Ravna Gora – Skrad, ο Βέλγος έχασε τον έλεγχο στο Hyundai i20 N του, που βγήκε από την αγωνιστική του γραμμή σε μια δεξιά στροφή, προσκρούοντας στο βράχο με αποτέλεσμα οι ζημιές του πίσω μέρους να είναι μη αναστρέψιμες. Η βασιλεία του τερματίστηκε εκεί…
WRC – Ράλι Κροατίας: Οδήγηση με μεγάλη πίεση
Έτσι, ο Έβανς κληρονόμησε τα σκήπτρα της κορυφής, μετά την εγκατάλειψη του Βέλγου, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είχε και την πολυτέλεια να χαλαρώσει. Μάλιστα, ο Ουαλός οδήγησε νευρικά και σε μια τέτοια τεταμένη στιγμή έχασε το ρυθμό του.
«Η επιφάνεια στο τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής, ξέραμε ότι ήταν “πονηρή”. Ευτυχώς βρήκα σε ένα φράγμα με το πίσω μέρος», είπε ο Έβανς. «Ήμασταν πολύ τυχεροί.»
Ο Ουαλός έμεινε στο δρόμο και απέφυγε τα χειρότερα. Ξέρει ότι ο Τάνακ με το Puma του, καραδοκεί πίσω του. Η διαφορά τους είναι στα 22,6 δευτερόλεπτα και τα λάθη στην Κροατία πληρώνονται ακριβά.
Ο Eσάπεκα Λάπι ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής, αν και ο Φινλανδός ήταν δυσαρεστημένος με τα αποτελέσματά του στο πρωινό λουπ. Η έλλειψη πρόσφυσης μείωσε την αυτοπεποίθησή του και έχασε έδαφος από τους δυο πρώτους. Είναι πλέον, 22,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ.
WRC – Ράλι Κροατίας: Και ο Τάνακ από κοντά στο κυνήγι
Ο Λουμπέ ήταν τέταρτος, όμως βρισκόταν πάνω από ένα λεπτό πιο πίσω με το Puma του. Ο Κορσικανός πιέζεται από τους οδηγούς της Toyota, Οζιέ, Κατσούτα και Κάλε Ροβάνπερα -και οι τρεις τους είναι λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα πίσω από το Puma του Λουμπέ.
Μάλιστα, ο Oζιέ έχασε κι άλλο πολύτιμο χρόνο σήμερα, από ποινή 10 δευτερολέπτων, προτού καν η δράση ξαναρχίσει. Ένα τεχνικό πρόβλημα στην απλή διαδρομή για την πρώτη ειδική διαδρομή τον έκανε να φτάσει αργά για να εκκινήσει και δέχθηκε την ποινή. Σε αυτά τα 10 δευτερόλεπτα αν προστεθεί και άλλο ένα λεπτό ποινής, που δέχθηκε το βράδυ της Παρασκευής, ιδού ο πολύτιμός χρόνος, που έχει χαθεί για τον Γάλλο.
Να θυμίσουμε, ότι ο Οζιέ δέχθηκε ποινή ενός λεπτού, επειδή δεν είχε δεθεί σωστά η ζώνη ασφαλείας του, ενώ βρισκόταν σε κίνηση, κατά τη διάρκεια της δεύτερης ειδικής διαδρομής του Ράλι Κροατίας. Ο Οζιέ εξήγησε ότι αυτό έγινε διότι σταμάτησαν να αλλάξουν το κλαταρισμένο ελαστικό και οδηγούσε αργά μέχρι ο συνοδηγός του Λαντέ να του δώσει το πράσινο φως ότι όλα ήταν ΟΚ για να ξεκινήσουν. Όμως αυτό δεν έπεισε τους αγωνοδίκες και τον τιμώρησαν…
Στην WRC2 o Γιοχάν Ροσέλ διατήρησε το προβάδισμα του στη μικρή κατηγορία και την όγδοη θέση στη γενική κατάταξη. Πίσω του είναι, πλέον, ο Νικολά Κιαμίν με τον Νικολάϊ Γκριαζίν να συμπληρώνουν την τριάδα της WRC2 και τη δεκάδα της γενικής κατάταξης.
Αποτελέσματα μετά από 12 Ειδικές Διαδρομές:
1 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 1:47:56.5
2 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +22.6
3 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +22.2 +44.8
4 Λουμπέ-Γκιλσούλ Puma Rally1 +1:22.1 +2:06.9
5 Οζιέ-Λαντέ Yaris Rally1 +1.4 +2:08.3
6 Κατσούτα-Τζόνστον Yaris Rally1 +1.2 +2:09.5
7 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 +2.1 +2.11.6
8 Ροσέλ-Ντινάντ C3 WRC2 +2:44.7 +4:56.3
9 Κιαμίν-Ροσέ VW Polo WRC2 +29.2 +5:25.5
10 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ Fabia RS WRC2 +0.4 +5.25.9