Το πρώτο σκέλος του ράλι Κροατίας, 3ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε μετά από 8 Ειδικές Διαδρομές, 4 επαναλαμβανόμενες, με τους Neuville-Wydaeghe (Hyundai i20 WRC) να οδηγούν τη γενική κατάταξη.
Όμως με διαφορά 7.7 δευτ. αναρριχήθηκαν στη δεύτερη θέση οι Ogier-Ingrassia (Τoyota Yaris WRC) που κέρδισαν τις 3 από τις 4 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους, γράφοντας τον 600ο ταχύτερο χρόνο σε Ειδική Διαδρομή και 3/10 πίσω το άλλο πλήρωμα με Toyota Yaris WRC οι Evans-Μartin.
WRC, ράλι Κροατίας, το Ζάγκρεμπ στα πάνω του
Aρκετά πίσω στην 4η θέση οι Tanak-Jarveoja (Hyundai i20 WRC) +31.9 δευτ. από την κορυφή, έχοντας μάλιστα κερδίσει και μια Ειδική Διαδρομή.
Ακολουθούν Breen-Nagle(Hyundai i20 WRC) + 54.8 δευτ. Ενώ στην 6η είναι ο Fourmaux-Jamoul(Ford Fiesta WRC).
Από την κατηγορία με τα Rally2, για τα πρωταθλήματα WRC2 και WRC3 οι Ostberg-Eriksen(Citroen C3), 7.8 δευτ, μπροστά από τους Gryazin-Aleksandrov (Volkswagen Polo) και τρίτοι οι Suninen-Markula πρώτη φορά με Ford Fiesta Rally2 + 52.5 δευτ.
Το φιλμ του 2ου σκέλους της πρώτης ημέρας έχει ως εξής.
Στην 5η Ειδική Διαδρομή οι Νeuville- Wydaeghe είχαν τετ-α-κε.
Για τον Ogier και τον Evans η Ειδική Διαδρομή θύμιζε χωμάτινη από τα χαλίκια και τις πέτρες που είχαν σκεπάσει την άσφαλτο.
Στην 6η Ειδική Διαδρομή βγήκε κόκκινη σημαία από έξοδο αυτοκινήτου
Στην 7η οι Ogier-Ingrassia σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην 600η Ειδική Διαδρομή.
2o σκέλος
Το Σάββατο 24 Απριλίου διεξάγεται το 2ο σκέλος του ράλι Κροατίας, το οποίο είναι το μεγαλύτερο. Τα πληρώματα τους περιμένουν άλλες 8 Ειδικές Διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες) μήκους 121.92 χλμ.
Το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει από το service-park στις 08:29 με τον Neuville να δηλώνει μεταξύ των άλλων «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα της πρώτης ημέρας που ήταν πολύ δύσκολο για όλα τα πληρώματα. Το πρωί, όταν ο Rovanpera είχε την έξοδο, ο κύριος στόχος μας ήταν να επωφεληθούμε από τη σειρά εκκίνησης και να δημιουργήσουμε μια απόσταση ασφαλείας, την οποία θέλαμε να διατηρήσουμε. Κατά το 2ο σκέλος προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε αυτή τη διαφορά. Φυσικά, ο στόχος είναι να αυξάνω τη διαφορά αλλά δυσκολεύτηκα σε ορισμένα σημεία καθώς είμαστε πρώτοι στο δρόμο και συναντήσαμε τμήματα με πολύ χαλίκι, χωρίς πρόσφυση, ενώ δεν έλλειψαν και τα τετ-α κε.
Χάσαμε περίπου έξι δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά έχουμε αυξήσει ελαφρώς τη συνολική μας διαφορά από το μεσημέρι, οπότε πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό.
Όλοι θα πιέσουν κατά το 2ο σκέλος του Σαββάτου. Οι Ειδικές Διαδρομές μου αρέσουν και ελπίζω να μπορέσω να διατηρήσω το προβάδισμα».