Οι Νεβίλ-Γουίταγκε κατάφεραν, τελικά, να διατηρηθούν στην κορυφή μπροστά από τους Έβανς-Μάρτιν στο Ράλι-Κροατίας το πρώτο ασφάλτινο του WRC, φέτος.
Οι Βέλγοι πρώτοι παρόλο που έχουν κερδίσει μόνο μία ειδική διαδρομή.
Ο Νεβίλ ήταν πάνω από όλα σταθερός στους χρόνους του.
Ο οδηγός της Hyundai, αν και δεν ήταν ευχαριστημένος, λέγοντας πως δεν είχε καταφέρει όλη τη μέρα να βρει το σωστό στήσιμο και να εμπιστευτεί το i20του, εν τούτοις κατάφερε να κρατηθεί στην πρώτη θέση.
WRC – Ράλι Κροατίας: Σφοδρή μάχη αναμένεται σήμερα
Πίσω του είναι ο Έβανς με μόλις 5,7 δευτερόλεπτα διαφορά. Αν μη τι άλλο θα έχουμε σφοδρή μάχη στο αυριανό σκέλος.
«Έχουμε κάνει μια αξιοπρεπή δουλειά, αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο», παραδέχτηκε ο Nεβίλ. «Ήταν λίγο καλύτερα στο τέλος της ημέρας και είμαι πραγματικά χαρούμενος, που διασκεδάσαμε λίγο περισσότερο με το αυτοκίνητο σήμερα το απόγευμα. Ελπίζω να τερματίσουμε στην πρώτη θέση στο τέλος – αυτό θα ήταν μεγάλο επίτευγμα για την ομάδα και για εμάς».
Αυτοί που έχασαν – προσωρινά ελπίζουμε- την επαφή με την κορυφή ήταν οι οδηγοί της Toyota. Ο Οζιέ, που έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης, κερδίζοντας τις περισσότερες ειδικές διαδρομές σήμερα, είχε ένα κλατάρισμα στην αρχή του αγώνα- στη 2η ειδική διαδρομή- που τον έριξε πίσω. Στο ίδιο σημείο είχε κλατάρισμα και ο Κάλε Ροβάνπερα περσινός νικητής του αγώνα. Μάλιστα ο Ροβάνπερα έπεσε πίσω από την αρχική δεκάδα, αλλά κατάφερε να ανακάμψει σταδιακά και στο τέλος της ημέρας έφτασε να είναι 8ος.
WRC – Ράλι Κροατίας: Ρίσκο τα ελαστικά βροχής στο στεγνό
Στο μεταξύ ο Τάνακ έκανε κάποιες επιλογές με ρίσκο. Δεν απέδωσαν όμως, τα ελαστικά που επέλεξε, οι καιρικές συνθήκες δεν άλλαξαν και ο Εσθονός βρέθηκε με ελαστικά για βροχή να οδηγεί στη στεγνή άσφαλτο. Ο οδηγός του Puma έχασε την τρίτη θέση προσωρινά, από τον Λάπι μιας και ο χρόνος που έχασε στην ειδική διαδρομή ήταν πάνω από 17 δευτερόλεπτα. Ο Τάνακ επιτέθηκε και ανέκτησε την τρίτη θέση από τον Λάπι. Ο Οζιέ, όπως είπαμε, έχασε χρόνο και θέσεις και είναι στο τέλος της ημέρας 5ος γενικής.
Πιο πίσω ο Κατσούτα ήταν 6ος μπροστά από τον Λουμπέ, ενώ ο Ροβάνπερα κατάφερε να είναι 8ος- σχεδόν δύο λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους.
Στο WRC2,ο Γιοχάν Ροσέλ κράτησε την πρωτοπορεία με σημαντικό πλεονέκτημα 29,9 δευτερολέπτων, έναντι του Νικολάι Γκριαζίν, ο οποίος έκλεισε τη δεκάδα.
Το δεύτερο σκέλος του Σαββάτου είναι όμοιο με το σημερινό με 4 ειδικές διαδρομές, 116,60 αγωνιστικών χιλιομέτρων συνολικά, που επαναλαμβάνονται, πρωί και απόγευμα.
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους:
1 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 N Rally1 1:16:02.4
2 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +5.7
3 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +24.3 +30.2
4 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +3.4 +33.4
5 Οζιέ-Λαντέ Yaris Rally1 +50.3 +1:23.7
6 Κατσούτα-Τζόνστον Yaris Rally1 +28.4 +1.52.1
7 Λουμπέ-Γκιλσούλ Puma Rally1 +0.8 +1.52.9
8 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 +47.4 +2.40.3
9 Ροσέλ-Ντινάντ C3 WRC2 +39.7 +3:20.0
10 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ Fabia RS WRC2 +29.9 +3.49.9