Αυτό το τελευταίο ρεκόρ, που έσπασε ο Οζιέ, ο οποίος είχε κερδίσει στο Ράλι του Μεξικού και πριν τρία χρόνια, βάζει τον πήχη πολύ ψηλά για τους αντιπάλους του.
Ο Γάλλος έχει πάρει μέρος σε δύο από τους τρεις αγώνες φέτος και τους έχει κερδίσει και τους δυο. Δικαιώνει και τη μεταγραφή του Λαντέ, ο οποίος προτίμησε να κάνει φέτος περιορισμένο πρόγραμμα, αλλά δίπλα στον τεράστιο Οζιέ, παρά ένα πλήρες με το νεαρό Λουμπέ. Ο νεαρός συνοδηγός ήδη έχει κερδίσει δυο αγώνες του WRC.
O Οζιέ ήταν πολύ χαρούμενος στο τέλος του αγώνα και δήλωσε:
«Ήταν ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο και είμαι πολύ χαρούμενος, που πήρα αυτή τη νίκη. Ήρθαμε εδώ με ξεκάθαρο στόχο να κερδίσουμε το ράλι. Το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν ένα άψογο Σαββατοκύριακο για εμάς και ένα δυνατό Σαββατοκύριακο για την ομάδα, οπότε τους ευχαριστώ, που κατάφεραν να το κάνουν δυνατό. Όταν καταλήξεις να πάρεις 30 πόντους, είναι πραγματικά ένα τέλειο Σαββατοκύριακο. Είχαμε εξαιρετικό ρυθμό, όταν το χρειαζόμασταν, και εξαιρετική διαχείριση, επίσης όταν χρειαζόταν. Είχα την πολυτέλεια να χάσω λίγο χρόνο, αλλά ήταν σημαντικό να παραμείνω συγκεντρωμένος. Ένιωσα, ότι έπρεπε να πάω να κερδίσω και στο Power Stage, γιατί μου αρέσει αυτή η ειδική διαδρομή και είναι σημαντικό να κερδίζω βαθμούς και για την ομάδα. Τα ρεκόρ και τα νούμερα είναι πάντα ωραία και φυσικά είμαι περήφανος για αυτά, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι η νίκη».
Απόδοση των οδηγών
Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα παρ΄όλο, που είδε να χάνεται το 1-2 για την ομάδα του στην τελευταία ειδική διαδρομή, ήταν ευχαριστημένος με την απόδοση των οδηγών του και της ομάδας.
«Αυτό είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς», είπε ο Λάτβαλα. «Πέρυσι ήμασταν πολύ μακριά από τον ρυθμό των σκληρών χωμάτινων ράλι όπως αυτό, και όλοι είχαν κάποιες αμφιβολίες για το πώς θα τα καταφέρναμε στο Μεξικό. Αλλά όλη η δουλειά, που έκαναν οι μηχανικοί εξέλιξης πριν από τον αγώνα, ανέτρεψαν τα μειονεκτήματα, έτσι ώστε να έχουμε το αυτοκίνητο για να κερδίσουμε το ράλι και να κερδίσουμε την Power Stage. Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για την ομάδα. Υπήρχαν τόσα πολλά συναισθήματα σε εκείνη την τελευταία ειδική διαδρομή και αυτό, που μπόρεσε να κάνει ο Σεμπ, κερδίζοντας και την Power Stage ήταν απίστευτο. Ο Eλφιν στάθηκε ελαφρώς άτυχος στο τέλος, αλλά το να επιστρέψει στο βάθρο του δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για το μέλλον, ενώ ο Kάλε έκανε επίσης καλή δουλειά, σκεπτόμενος το πρωτάθλημα και τους βαθμούς».
Ο Έλφιν Έβανς κρατούσε τη δεύτερη θέση, πριν την τελευταία ειδική διαδρομή. Όμως ο Νεβίλ κατάφερε να τον κερδίσει με μόλις 0.4 του δευτερολέπτου. Ήταν κρίμα να χάσει μια θέση στην Power Stage, αλλά ο Έβανς κέρδισε το πρώτο του βάθρο για φέτος και αυτό είναι σημαντικό για τη συνέχεια.
«Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα την τελευταία μέρα, αλλά δυστυχώς στο τέλος της μεγάλης ειδικής διαδρομής είχαμε κάποια ζημιά στην ανάρτηση” είπε ο Έβανς. “Θα μπορούσαμε να κάνουμε την επισκευή στην απλή, αλλά ένιωσα, ότι έπρεπε να προσπαθήσω να το φτιάξω στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές και έτσι δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τον Τιερί μακριά. Ήταν πολύ κοντά στο τέλος. Συνολικά, αν και ήταν ένα σταθερό Σαββατοκύριακο, νομίζω ότι είχαμε την ταχύτητα να τερματίσουμε δεύτεροι και το θετικό είναι ότι επιστρέφουμε στο βάθρο μετά από πολύ καιρό. Είμαι λοιπόν χαρούμενος για αυτό- κυρίως με την αίσθηση του αυτοκινήτου στο χώμα».
Για τους Ροβάνπερα – Χάλτουνεν, φαίνεται ότι οι αγώνες συνεχίζουν να είναι μεγάλες δοκιμασίες, αλλά σίγουρα θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα ράλι χωρίς να βιάζονται.
«Δεν ήταν ένα εύκολο Σαββατοκύριακο για εμάς», είπε ο Κάλε. «Χάσαμε χρόνο την Παρασκευή, όταν ανοίγαμε το δρόμο και μετά μείναμε λίγο πίσω στον αγώνα για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε περισσότερους πόντους από την Power Stage. Πιέζαμε πολύ σκληρά και προσπαθήσαμε, όσο μπορούσαμε, αλλά χάσαμε το πίσω φτερό σε μια στροφή που ανοίχτηκα λίγο παραπάνω και μετά δεν μπορούσα πραγματικά να πιέσω, τόσο πολύ χωρίς αυτή την κάθετη δύναμη από το σπασμένο φτερό. Αλλά το να τερματίσουμε στην τέταρτη θέση συνολικά από την αρχική μας θέση, μας δίνει μερικούς αξιοπρεπείς βαθμούς. Συγχαρητήρια στον Σεμπ, που έκανε εξαιρετική δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο».
Υπομονή ως την Πορτογαλία
Ο Τακαμότο και ο Άαρον θα είναι επίσης καλά, εφόσον ο πρώτος δεν βιάζεται και συνεχίζει να πιστεύει στην οδήγησή του.
Ο στόχος της Toyota για βελτίωση στους χωμάτινους αγώνες έδειξε στο Μεξικό- πρώτο χωμάτινο ράλι της χρονιάς- ότι πέτυχε. Υπομονή μέχρι τον επόμενο χωμάτινο το Ράλι Πορτογαλίας, όπου θα δούμε πως θα τα πάει η ομάδα κι εκεί.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΑΓΩΝΕΣ
1 Toyota Gazoo Racing World Rally Team 127
2 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 100
3 M-Sport Ford World Rally Team 73
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1 Οζιέ 56
2 Νεβίλ 53
3 Ροβάνπερα 52
4 Τάνακ 47
5 Έβανς 44
6 Μπριν 19
7 Σόρδο 17
8 Λάπι 15
9 Γκρίνσμιθ 8
10 Κατσούτα 8
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ
1 Λαντέ 56
2 Γουίταγκε 53
3 Χάλτουνεν 52
4 Γιαρβέογια 47
5 Μάρτιν 44
6 Φάλτον 19
7 Καρέρα 17
8 Φερμ 15
9 Τζόντστον 8
10 Γκιλσούλ 8