Οι Λάπι – Φερμ με Hyundai i20 Rally1 τέθηκαν επικεφαλής στον αγώνα του Μεξικού στα μισά του 2ου σκέλους, αυτό της Παρασκευής.
Ο Φινλανδός, όλο το πρωινό μονομαχούσε με τον Σεμπάστιαν Οζιέ για την πρώτη θέση. Τελικά βρίσκεται πρώτος, με μόλις 1,4 δευτερόλεπτο διαφορά από τον Γάλλο, κερδίζοντας και τρεις από τις τέσσερις σημερινές Ειδικές Διαδρομές, οι οποίες θα επαναληφθούν αργότερα το απόγευμα της παρασκευής ΄λοταν στη χώρα μας θα είναι βαθιά μεσάνυχτα.
Ο Λάπι, οδηγώντας το Hyundai i20 Rally 1 πήρε κεφάλι στην 3η Ειδική Διαδρομή του αγώνα που την ίδια ώρα ο Τάνακ, που ήταν πρώτος μετά τις χθεσινές δύο Υπερειδικές μέσα στην πόλη του Γκουαναχουάτο, αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo στο M-Sport Ford Puma. Οι πιθανότητες του Tάνακ να σημειώσει τη δεύτερη νίκη του, στη σεζόν φαίνονται πλέον σχεδόν αδύνατες. Έχει πέσει πίσω, πάνω 12 λεπτά.
Προβλήματα με τα Puma, αντιμετώπισαν και οι Λουμπέ, Σερδερίδης – και οι δύο είχαν ζημιές , σημειώνοντας έτσι, ένα καταστροφικό ξεκίνημα στο ράλι για τη βρετανική ομάδα, που έχασε και τα τρία αυτοκίνητά της.
Από την άλλη ο Οζιέ, ενώ πήρε μερικά δέκατα στην 4η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, αλλά ο Λάπι απάντησε και κατάφερε να τεθεί επικεφαλής πριν το μεσημεριανό σέρβις της ημέρας στο μέσο του σκέλους, ο οποίος δήλωσε τα εξής.
«Πρέπει να είμαι ικανοποιημένος μέχρι στιγμής. Ο Οζιέ έχει κερδίσει αυτό το ράλι τόσες φορές και να που μπορούμε να έχουμε τον ίδιο ρυθμό, οπότε πρέπει να είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό. Η οδήγηση δεν είναι ποτέ τέλεια και υπήρχαν μερικά σημεία, όπου έχασα μερικά δέκατα εδώ κι εκεί. Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, οπότε ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε αυτό το απόγευμα».
Στην τρίτη θέση, και αποφεύγοντας τα δράματα μέχρι στιγμής, βρίσκεται ο Έλφιν Έβανς με το Yaris. Ο Ουαλός στο μισό του πρώτου λούπ είναι 20,1 δευτ. μακριά από τη δεύτερη θέση, με τον Ντάνι Σόρδο και το Hyundai του να ακολουθούν με μόλις 1,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω,. Ο Ισπανός ταλαιπωρήθηκε καθώς αγωνιζόταν να κρατήσει το Hyundai, στην καθαρή γραμμή.
Η υβριδική ισχύς του Νεβίλ είχε πρόβλημα στην 4η Ειδική Διαδρομή αφήνοντας το i20 Rally1, εκτός λειτουργίας στα μεγάλα υψόμετρα.
Έφτασε στο σέρβις 11,4 δευτερόλεπτα χαμηλότερα από τον Σόρδο και 6,0 δευτερόλεπτα μακριά από την έκτη θέση του Κάλε Ροβάνπερα, του οποίου η Toyota υπέστη παρόμοια βλάβη.
Ο Τακαμότο Κατσούτα βγήκε εκτός δρόμου σε ένα τμήμα με πολλά χιλιόμετρα στην 5η Ειδική Διαδρομή. Έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους του Yaris, και γλιστρώντας έπεσε σε ένα απότομο ανάχωμα.
Ο Γκρινσμιθ, με Skoda Fabia RS Rally2 οδηγεί την κατηγορία του και κατέχει την έβδομη θέση γενικής, μπροστά από τον Φορμό (Ford Fiesta Rally2) και Σόλμπεργκ (Skoda Fabia RS Rally2) και Λίντχολμ (επίσης Fabia RS Rally2) συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.
O αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να ολοκληρωθεί το 2ο σκέλος.