Έλαμψε το άστρο των Νεβίλ-Γουάιτάγκε στην πρεμιέρα του WRC στο ράλι Μόντε Κάρλο, οδηγώντας με μεγάλη μαεστρία το Hyundai i20 Rally1,στον πιο στεγνό αγώνα των τελευταίων ετών,
Και δεν είναι ότι οι Βέλγοι κέρδισαν τον αγώνα του Πριγκιπάτου, αντιμετώπισαν ένα λυσσασμένο Οζιέ που είχε σαν στόχο τη 10η νίκη του στο Μόντε Κάρλο, οδηγώντας το Toyota Yaris Rally1, ανεβαίνοντας τελικά στη 2η θέση του βάθρου με τον Λανταί.
Τρίτοι οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Yaris Rally1, που μετά τη διαβολική τους επίδοση στο πρώτο σκέλος με τις νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές, ο ρυθμός τους δεν ήταν ο ανάλογος.
Με το που πήραν την πρωτοπορία οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε ήταν καταιγιστικός καθώς στο 4ο και τελευταίος σκέλος με τις τρεις Ειδικές Διαδρομές, μεταξύ αυτών και η τελευταία σαν power-stage, ήταν οι ταχύτεροι.
Το αποτέλεσμα να ήταν ένα μήνυμα ότι η Hyundai έχει εξελίξει πάρα πολύ το i20 Rally1, και δεν είναι τυχαίο ότι σε συνδυασμό με τον Τάνακ είναι το πρώτο φαβορί για τον τίτλο.
Βέβαια είναι πολύ νωρίς ακόμα καθώς απομένουν άλλοι 12 αγώνες, και τα πολύ δύσκολα αρχίζουν στον τρίτο γύρο με το πρώτο χωμάτινο, το ράλι Σαφάρι στην Κένυα.
WRC: Ο δεύτερος γύρος είναι στα χιόνια της Σουηδίας τον Φεβρουάριο.
Σίγουρα στην Toyota θα ανασκουμπωθούν. Θα μελετήσουν τα δεδομένα, θα ακούσουν τις παρατηρήσεις από Οζιέ και Έβανς με στόχο τη νίκη στη Σουηδία, όπου επιστρέφει ο Ροβάνπερα.
Αλλά μέχρι τότε η ομάδα της Hyundai θα «πίνει» σαμπάνια, ενώ δε ξέρουμε και τι ακριβώς έκανε ο Τάνακ (για ρυθμίσεις το σχόλιο) με τον Γιαβόεγια με το άλλο Hyundai 20 Rally1, όταν μετά από ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε στην 3η Ειδική Διαδρομή που τους έθεσαν εκτός διεκδίκησης, συνέχισαν να κάνουν τον αγώνα τους, τερματίζοντας στην 4η θέση, με 5ους τους Φορμό-Κορία με το Ford Puma Rally1.
Για τον Νεβίλ ήταν η δεύτερη νίκη του στο Μόντε Κάρλο. Η πρώτη με τον Γκιλσούλ το 2020 και φέτος με τον Γουάιτάγκε.
Oι Μίκελσεν-Έρικσεν στην πρώτη τους εμφάνιση στα bucket του Hyundai i20 Rally1 έδειξαν ωριμότητα τερματίζοντας στην 6η θέση, μπροστά από τους Κατσούτα-Τζόνστον με το άλλο Toyota Yaris Rally1.
Στο WRC2 η εικόνα στην κορυφή άλλαξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή.
Εκεί που περιμέναμε ποιο από τα δύο πληρώματα, την έκπληξη του αγώνα, τους Ισπανούς Λόπεθ-Βάσκεθ και τους Βούλγαρους Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ, θα κέρδιζαν, «μίλησαν» οι Γάλλοι Ροσέλ-Ντινάν που στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή πλασαρίστηκαν δεύτεροι, 9/10 πίσω από τους Ισπανούς, και 5,6 δευτ. μπροστά από τους Βούλγαρους.
Οι Γάλλοι ήταν ταχύτεροι στην power stage και πήραν τη νίκη, «αφήνοντας» στη 2η θέση τους Ισπανούς και στην τρίτη τους Βούλγαρους (είναι Ρώσοι αλλά λόγω των γεγονότων με την Ουκρανία τρέχουν με αγωνιστική άδεια της Βουλγαρίας).
WRC: Στο ράλι Μόντε Κάρλο συμμετείχαν για πρώτη φορά και τα Toyota Yaris Rally2
Ένας που θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει ήταν ο Μπουφιέ, μεγάλος γνώστης του αγώνα και με μεγάλες διακρίσεις, αλλά ήταν άτυχος καθώς εγκατέλειψε από έξοδο στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Δύο οδηγοί που θα μπορούσαν να «γράψουν» μια καλή επίδοση, με Toyota Yaris Rally2, Παγιάρι και Λεφέβρ, δεν βρέθηκαν ποτέ στον κύκλο της διεκδίκησης για να τερματίσουν στην 5η και 6η θέση.
Τα Yaris Rally2 θέλουν δουλειά ακόμα, αλλά Toyota είναι αυτή και θα δούμε πως θα είναι τα αυτοκίνητα στη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Μετά το ράλι Μόντε Κάρλο, και με το νέο βαθμολογικό σύστημα, η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής
Νεβίλ 30
Οζιέ 24
Εβανς 21
Τάνακ 15
Φορμό 11