Τα ράλι δεν είναι μόνο Ειδικές Διαδρομές, ελαστικά, εξατμίσεις, χρόνοι. Είναι μια πλατφόρμα πολύ δυνατής επικοινωνίας, που όποιοι είναι σε θέση το εκμεταλλεύονται.
Φυσικά πρέπει να έχεις τις υποδομές, τον επαγγελματισμό, την πειθώ για να διεκδικήσεις και να προχωρήσεις ώστε να κάνεις σαν οργανωτής τη διαφορά.
Και οι οργανωτές του ράλι Μόντε Κάρλο για μια ακόμα φορά έδειξαν ότι γνωρίζουν τρόπους για να προβάλλουν το έτσι και αλλιώς προβεβλημένο ράλι του πριγκιπάτου.
Οκον
Έχοντας λοιπόν την Alpine ως χορηγό, είχαν στη διάθεσή τους τον έναν από τους δύο οδηγούς της Alpine F1 Team, τον Εστέμπαν Οκόν.
Ο Οκόν πριν την εκκίνηση του αγώνα οδήγησε την Alpine A 110S στις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, 70 λεπτά πριν το πρώτο πλήρωμα.
Μάλιστα η Alpine A110S έφερε τον αριθμό 31,στο χρωματισμό που έφεραν οι Alpine την 10ετία του 1970, θυμίζοντας τις μεγάλες στιγμές όταν το 1971 οι Άντερσον-Στόουν κέρδιζαν τον αγώνα. Κάτι που επανέλαβαν οι Αντρουέ-«Μπις» το 1973.
Για τον Οκόν δεν ήταν η πρώτη φορά που θα οδηγούσε το γαλλικό sport car με το μοτέρ 1.8 turbo απόδοσης 288 ίππων, τοποθετημένο στο κέντρο και πίσω.
Η πρώτη ήταν τον περασμένο Οκτώβριο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, όπου συμπλήρωσε 3 γύρους στη Γερμανική πίστα των 20 χλμ.
Δείτε και ένα video από το ράλι Μόντε Κάρλο,του 1973, χρονιά που η Alpine κατέκτησε και τον τίτλο στους κατασκευαστές.