Από τις 05:00 το πρωί στο service park της Γκαπ επικρατούσε κυκλοφοριακή «συμφόρηση».
Και αυτό γιατί στις 6:10 ξεκινούσε η πρώτη Ειδική Διαδρομή του σκέλους.Ενός σκέλους που είναι η μεγαλύτερη του αγώνα με 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 105 χλμ.
Στις 17:06 υπολογίζεται το πρώτο αυτοκίνητο να επιστέφει στην Γκαπ για το τελευταίο service- park και τη νυχτερινή ανασυγκρότηση.
Την Παρασκευή ο πρώτος που θα εισέρχεται στις Ειδικές Διαδρομές είναι ο Οζιέ.
Αυτό λόγω του τίτλου που κατέκτησε το 2020.
Μετά τον Οζιέ η σειρά είναι Έβανς, Τάνακ, Νεβίλ, Ροβάνπερα, Σόρδο, Γκρινσμιθ, Κατσούτα και Λουμπέ, με τρία λεπτά διαφορά για τα εργοστασιακά πληρώματα.
Οι εξωτερικές θερμοκρασίες βρίσκονται μεταξύ 3 και 6 βαθμών Κελσίου στη Γκαπ.
Ο Σουνίνεν δεν θα εκκινήσει καθώς το Fiesta WRC από τη χθεσινή έξοδο έχει πολλές ζημιές.
Για το πρωϊνο «λουπ» οι επιλογές ελαστικών είναι οι εξής.
Ελαστικά
Οζιέ,Λουμπέ, Τάνακ, Κατσούτα, Εβανς, Ροβάνπερα, 4x super soft, 2x με καρφιά.
Σόρδο,Νεβϊλ, 3x super soft, 3x με καρφιά
Γκρινσμιθ, 4 soft, 2 με καρφιά.
Η πρώτη διαδρομή της Παρασκευής διεξάγεται σε υψόμετρο 1.261 μ. με παγωμένη επιφάνεια, ειδικά στα τελευταία χλμ.
Ο Οζιέ επιτίθεται και «δίνει» 17.7 στον Τάνακ, ενώ τα τρία Yaris WRC κάνουν το 1-2-3 με Οζιέ, Εβανς και Ροβάνπερα.
Μετά την τρίτη Ειδική Διαδρομή, στη γενική ο Ροβάνπερα περνάει πρώτος με τον Εβανς δεύτερο + 2.2, τον Οζιέ τρίτο + 7.9 δευτ. και τον Τάνακ τέταρτο + 8.7 δευτ.
Η 2η Ειδική Διαδρομή της Παρασκευής και η 4η του αγώνας έχει μήκος 21.62 χλμ. και διεξάγεται σε ύψος μεταξύ 893 μ. και 1.037 από την επιφάνεια της θάλασσας.
Δεν έχει πάγο το οδόστρωμα, Ο δρόμος είναι στενός και οι 10 «φουρκέτες» προς το τέλος θα δυσκολέψουν τα πληρώματα.
Ο Οζιέ είναι και πάλι ο ταχύτερος, κατά 11.9 δευτ. του Τάνακ που αντιμετώπισε πρόβλημα με την απόδοση του κινητήρα του Hyundai i10 WRC, ειδικά στις «φουρκέτες».
Δεύτερος ταχύτερος ο Ροβάνεπρα, που χρεώθηκε ποινή 10’’ καθώς άργησε ένα λεπτό να εισέλθει στο ΣΕΧ (σταθμός ελέγχου χρόνου) ενώ ο Σόρδο δήλωσε ότι «γλιστρούσε» υπερβολικά καθώς είχε μόνο ένα ελαστικό με καρφιά τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Γενική κατάταξη
Ετσι μετά την 4η Ειδική Διαδρομή του αγώνας ο Οζιέ φιγουράρει στην πρώτη θέση, με τον Έβανς να ακολουθεί+3.3 δευτ. και τον Ροβάνπερα στα +9.7.
Ο Τάνακ είναι 4ος +12.7 , ο Νεβίλ 5ος +34.7 και 6ος ο Σόρδο +1 λεπτό 27’. 2’’.
Με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας “rally 2” τα πρώην R5 ο Μίκελσεν προηγείται του συναγωνισμού.
Για να ολοκληρωθεί το σκέλος, υπολείπονται άλλες τρείς Ειδικές Διαδρομές.