Άξιοι οι Γάλλοι. Έκαναν φοβερό αγώνα, όπως επίσης και οι 2οι της γενικής κατάταξης, Evans-Martin που και αυτοί είναι άξιοι συγχαρητηρίων.
Οι δύο μονομάχοι «πολέμησαν» με ίδια αυτοκίνητα, Toyota Yaris WRC, από την αρχή του αγώνα μέχρι και την προτελευταία Ειδική Διαδρομή, καθώς σημασία δεν είχε πλέον η τελευταία του αγώνα, η power stage στο φινάλε, με τον κίνδυνο μιας εγκατάλειψης και η ομάδα της Toyota να χάσει το ντάμπλ.
Οι δύο μονομάχοι ήταν φοβεροί, αλάνθαστοι, κρατώντας πολύ ψηλά το ενδιαφέρον και φυσικά σε δικό τους αγώνα σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
Διαβάστε ακόμα
Τα δύο Toyota Yaris WRC δούλεψαν σαν ελβετικό ρολόι, δεν έβγαλαν κανένα πρόβλημα (ο Ogier εξέφρασε κάποια παράπονα με τα φρένα τους στο πρώτο σκέλος) αλλά «διαβήτες» στα περάσματά τους ήταν οι δύο οδηγοί, Ogier και Evans, με τον Ogier να «ακουμπάει» πάρα πολύ στη συμπεριφορά των ελαστικών.
Φυσικά πιο έμπειρος ο Ogier, έδειξε όμως και ο Evans ότι και αυτός έχει στόφα πρωταθλητή. Δεν γίνεται να είσαι αλάνθαστος, να κυνηγάς πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Ogier και να μη έχεις στόφα πρωταθλητή.
Ειδικά σε έναν τόσο ιδιαίτερο αγώνα, καθώς ήταν πολύ δύσκολος σε ο,τι αφορά το μενού των Ειδικών Διαδρομών.
Όμως πολλά συγχαρητήρια ανήκουν και στον Jari Matti Latvala, αγωνιστικός διευθυντής της Toyota που του πιστώνεται αυτό το ντάμπλ της ιαπωνικής ομάδας.
Δεν ήταν κάτι εύκολο να διαχειριστείς προσωπικότητες όπως ο Ogier, ή ο Evans και το «κρύο» αίμα ο Rovanpera.
Και όμως τα κατάφερε να συντονίσει την ομάδα και να κατακτήσει η Toyota για πρώτη φορά το νταμπλ μετά το 1994, τότε με τον Didier Auriol και με Celica.
Επιπλέον έσπασε το σερί της Hyundai που είχε κατακτήσει δύο παγκόσμιους τίτλους τις χρονιές 2019/2020.
54η νίκη λοιπόν για τους Ogier-Ingrassia και η τελευταία για το επιτυχημένο πλήρωμα, που τερμάτισαν φορώντας κράνη με βάση το χρυσό χρώμα, καθώς ο Ingrassia κρεμάει το κράνος του έχοντας τα κύπελλα από 8 παγκόσμιους τίτλους.
Το 2022 ξημερώνει διαφορετικά καθώς ο Ogier θα έχει νέο συνοδηγό τον Villas στη νέα αυτή εποχή της υβριδικής τεχνολογίας με το Yaris R1, με πρώτη εμφάνιση το ράλι Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου), με τον Γάλλο να έχει δηλώσει ότι το 2022 θα κάνει περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων.
Μην ξεχνάμε ότι «τρώγοντας έρχεται η όρεξη» και ίσως το αποτέλεσμα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος να κρίνει τις επιλογές του Ogier.
Για την ιστορία στην power stage του ράλι Μόντσα η ταχύτερη 5άδα ήταν Neuville, katsuta, Sordo, Evans, Ogier.
Ο Rossel (Citroen C3 Rally2) παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε το 3ο και τελευταίο σκέλος 1.6 δευτ. πίσω από τον Kajetanowicz (Skoda Fabia Evo Rally2) κατόρθωσε να τον προσπεράσει και να πάρει νίκη και πρωτάθλημα στην κατηγορία WRC3, ενώ στην WRC2 η νίκη πήγε στον τοπικό Crugnola (Hyundai i20 Rally2).
Στον πίνακα η τελική 10άδα του ράλι Μόντσα.
Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) 2ώρες 39’ 08’’ .6
2 Elfyn Evans/Scott Martin (Toyota Yaris WRC) +7.3 δευτ.
3 Dani Sordo/Cándido Carrera (Hyundai i20 WRC) +21.3 δευτ.
4 Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 WRC) +32.0 δευτ.
5 Oliver Solberg/Elliott Edmondson (Hyundai i20 WRC) +1’ 32’’ .0
6 Teemu Suninen/Mikko Markkula (Hyundai i20 WRC) +2’ 22’’.6
7 Takamoto Katsuta/Aaron Johnston (Toyota Yaris WRC) +2’ 34’’ .5
8 Gus Greensmith/Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) +2’ 50’’ .2
9 Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) +4’ 49’’ .6
10 Andrea Crugnola/Pietro Ometto (Hyundai i20 Rally2) +9’ 06.9
Βαθμολογία
Ogier 230
Evans 207
Neuville 176
Rovanpera 142
Tanak 128
Sordo 81
Κατασκευαστών
Τoyota 522
Hyundai 462
Ford M-Sport 200
Hyundai 2C 68
\