Στην αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντσα με κέντρο τη θρυλική πίστα, δε θα δούμε τον Οtt Tanak να συμμετέχει με το Hyundai i20 WRC στον Ιταλικό αγώνα.
Προσωπικοί λόγοι όπως ανακοίνωσε o Eσθονός οδηγός στο instangram, θα τον κρατήσουν μακριά από αυτόν τον αγώνα.
Είναι ο τελευταίος αγώνας με αυτά τα εργοστασιακά αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC plus, καθώς από το 2022, εισέρχεται και στο WRC με τις εργοστασιακές συμμετοχές η υβριδική τεχνολογία.
Οριστικό, φινάλε στο WRC με ράλι Μόντσα
Το Tanak θα τον αντικαταστήσει ο Teemu Suninen, που έχει μεγάλη εμπειρία από αυτοκίνητα WRC plus, καθώς ήταν εργοστασιακός οδηγός της Ford M-Sport με τα Fiesta WRC. Συνεργασία που σταμάτησε μετά το ράλι Ιπρ στο Βέλγιο με τον Suninen να περνάει στην ομάδα του Andrea Adamo.
Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον Φινλανδό πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20 WRC.
To ράλι Μόντσα διεξάγεται 18-21. Aποτελείται από 16 Ειδικές Διαδρομές ασφάλτινες συνολικού μήκους 254.56 χλμ. και στον αγώνα αυτόν θα κριθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών μεταξύ Ogier και Εvans (τους χωρίζουν 17 βαθμοί) αλλά και το αντίστοιχο των κατασκευαστών μεταξύ Toyota και Hyundai.
O Tanak εκτός από ένα καλύτερο πλασάρισμα στη γενική βαθμολογία, σε συνδυασμός με ένα καλό αποτέλεσμα, δεν διεκδικεί κάτι, καθώς βρίσκεται στην 5η θέση χωρίς να απειλείται η θέση του από κανέναν άλλον συνδυασμό.
Να θυμίσουμε ότι ο Tanak έχει κερδίσει έναν μόνο αγώνα φέτος, το ράλι Σουηδίας, ενώ έχει «μαζέψει» τους περισσότερους βαθμούς στην power-stage 32, έναντι 30 του Ogier.
H επιλογή του Suninen είναι η πιο εφικτή λύση για την ομάδα της Hyundai καθώς συμμετέχει και ο Sordo, ενώ ο Breen έχει ήδη υπογράψει με τη Ford M-Sport, οπότε η συμμετοχή του ήταν αδύνατον να γίνει στο τιμόνι ενός από τα Hyundai i20 WRC.
Μπορεί οι Ogier-Evans να «σφαχτούν» για τον τίτλο, αλλά δεν αποκλείεται ο Suninen να κάνει την έκπληξη καθώς και ταχύς είναι και εμπειρία διαθέτει.