Oι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν με Toyota Yaris Rally1είναι οι νικητές του 7ου γύρου του WRC στην Πολωνία.
Οι Φινλανδοί δεν ήταν στο πρόγραμμα και ήρθαν εσπευσμένα στην Πολωνία για να αντικαταστήσουν τους Οζιέ-Λανταί, ύστερα από την επαφή που είχαν με ιδιωτικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών και οι οποίοι τραυματίστηκαν ελαφρά.
Προετοιμάστηκαν όσο μπορούσαν λόγω περιορισμένου χρόνου άφησαν το ταλέντο τους να «μιλήσει» στις Ειδικές Διαδρομές της Πολωνίας, λειτουργώντας σαν ρομπότ.
Έτσι έφυγαν από την Πολωνία έχοντας στις αποσκευές τους 27 βαθμούς. Αυτή βαθμολογία προκύπτει από την 1η θέση στο τέλος του Σαββάτου (δύο σκέλη, Παρασκευής και Σαββάτου 18 βαθμοί) τη δεύτερη θέση στις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής 6 βαθμοί και την 3η θέση στην power-stage.
Για την Toyota όμως το ράλι Πολωνίας εξελίχθηκε σε θρίαμβο καθώς στη δεύτερη θέση έφεραν ένα άλλο Yaris Rally1 οι Έβανς-Μάρτιν που ταλαιπωρήθηκαν από κλαταρίσματα (συγκέντρωσαν 17 βαθμούς).
Το βάθρο συμπληρώθηκε από τους Φορμό-Κορία κάνοντας έναν έξυπνο αγώνα, με το Ford Puma Rally1 (μάζεψαν 17 βαθμοί, ήταν και οι 4οι ταχύτεροι στην power-stage).
WRC: Νεβίλ-Βιτάγκε ταχύτεροι στην power-stage
Mια θέση πιο κάτω, οι Νεβίλ-Βιτάγκε, με το Hyundai 20 Rally1, που ειδικά στο πρώτο σκέλος ταλαιπωρήθηκαν καθώς ξεκινούσαν πρώτοι στις Ειδικές Διαδρομές και «σκούπιζαν» τον δρόμο. Έφυγαν με 14 βαθμούς και οι ταχύτεροι στην power-stage.
Στα επόμενα δύο σκέλη προσπάθησαν με τελικό αποτέλεσμα η 4η θέση.
Στην 5η η επίδοση του αγώνα, οι Σεσκς-Φράνσις με το μη υβριδικό Ford Puma Rally1, στην πρώτη εμφάνιση του πληρώματος με αυτοκίνητο Rally1 και στην πρώτη Rally1 Cars χωρίς το υβριδικό σύστημα, αλλά σε βάρος με τα ίδια κιλά με τα υβριδικά.
Η πολύ καλή επίδοση των Μίκελσεν-Έρικσεν με το Hyundai i20 Rally1, που έπαιζαν τη νίκη, σταμάτησε στην 1η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους, όπου κλατάρισμα πίσω δεξιά έκαναν πολλά χλμ. με τη ζάντα ταλαιπωρώντας και την ανάρτηση, για να ολοκληρώσουν τελικά στην 6η θέση, μπροστά από τους Μάνστερ-Λούκα (Ford Puma Rally1) και Κατσούτα-Τζόνστον με το τρίτο Yaris Rally1 και 5οι ταχύτεροι στην power-stage.
Στην 8η θέση τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας με τα Rally2, Παγιάρι-Μάλκονεν με Toyota Yaris, που είχαν περάσει μπροστά από την αρχή του αγώνα, με δεύτερους τους Σόλμπεργκ-Έντοντσον με Skoda Fabia RS.
Aπό τους πιο άτυχους οι Τάνακ-Γιαρβέογια με Hyundai i20 Rally1, που είχαν δείξει τις προθέσεις τους από την αρχή, αλλά ένα ελάφι στην τρίτη Ειδική Διαδρομή, τους έθεσε εκτός.
Επέστρεψαν όμως με στόχο να πάρουν τους βαθμούς από τον αγώνα της Κυριακής αλλά και της power-stage.
Στον αγώνα της Κυριακής το πλήρωμα από την Εσθονία ήταν το ταχύτερο στις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής (7 βαθμοί) ενώ ήταν το δεύτερο ταχύτερο στην power-stage πίσω από τον Νεβίλ. Συγκέντρωσαν δηλαδή 11 βαθμούς, πολύτιμους για τη συνέχεια.
Η βαθμολογία μετά το ράλι Πολωνίας διαμορφώθηκε ως εξής:
Οδηγών
Νεβίλ 136
Έβανς 121
Τάνακ 115
Οζιέ 92
Φορμό 91
Ροβάνπερα 63
Κατασκευαστών
Hyundai 311
Toyota 301
M-Sport Ford 156