Οι Οζιέ-Λανταί με Toyota Yaris Rally1 είναι οι νικητές του WRC της Πορτογαλίας, με τους πάρα πολλούς θεατές να δίνουν το “παρών” σε κάθε Ειδική Διαδρομή.
Ένας αγώνας στοίχαημα για τον Γάλλο 8 φορές παγκόσμιος Πρωταθλητή, που πριν λίγες ημέρες το Πρόεδρος της Γαλλίας Εμάνουελ Μακρόν τον έχρισε Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής.
Όμως στο WRC μπορείς να βάλεις στοίχημα, αδύνατον, όπως και σε κάθε άθλημα καθώς υπάρχουν «εξωκοινοβουλευτικοί» παράγοντες που επηρεάζουν την όποια εξέλιξη.
Όμως το ράλι Πορτογαλίας, 5ος γύρος του φετινού WRC και ο πρώτος σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές στην Ευρώπη ήταν ένα στοίχημα που είχε βάλει ο Οζιέ με τον ίδιον του τον εαυτό.
Να σημειώσει τη νίκη και να καθίσει αυτός στο θρόνο του πολυνίκη, κάτι που πριν από τον αγώνα τον μοίραζε με τον Φινλανδό Μάρκου Άλεν με 5 νίκες.
WRC: 6η νίκη για τον Οζιέ στην Πορτογαλία και κάθεται πλέον μόνος τους στο θρόνο ως πολυνίκης
Φέτος και μετά από 6 χρόνια ο Οζιέ επέστρεψε και μαζί με τον Λανταί σημείωσε την 6η νίκη στον αγώνα της Πορτογαλίας.
Το τοπίο ξεκαθάρισε, ένα μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο σε έναν αγώνα, στην αρχή του δεύτερου σκέλους, όταν ο επικεφαλής Ροβάνπερα, τουμπάρισε και εγκατέλειψε.
Την πρωτοπορία για μερικά δέκατα την πήρε ο Τάνακ, αλλά στην επόμενη ένα κλαταρισμένο ελαστικό (8 χλμ, διένυσε από τα 16 σύμφωνα με τον Εσθονό) έφερε τον Γάλλο πάλι επικεφαλής και από εκεί και πέρα ήταν μια έξυπνη διαχείριση της θέσης, με την ομίχλη να δυσκολεύει να δυσκολεύει στην αρχή του τρίτου και τελευταίου σκέλους.
Προσπάθησαν πολύ για τη νίκη οι Τάνακ-Γιαρβέογια με το Hyundai i20 Rally1, αλλά ο Γάλλος έπαιζε σαν τη γάτα με το ποντίκι.
Και φτάσαμε στην power-stage που κάθε βαθμός είναι πολύ σημαντικός με τους τρίτους της γενικής κατάταξης, Νεβίλ-Γουάιτάγκε με το δεύτερο Hyundai i20 Rally1 να είναι οι ταχύτεροι, με τους Εσθονούς δεύτερους, τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν, οι οποίοι ξεκίνησαν στο τρίτο και τελευταίο σκέλος κάνοντας χρήση του κανονισμούς super rally, ύστερα από την εγκατάλειψη στο 2ο σκέλος στην τρίτη θέση, τους νικητές της γενικής κατάταξης στην 4η θέση και τους Κατσούτα-Τζόνστον που και αυτοί είχαν εγκαταλείψει στο 2ο σκέλος να «κλείνουν» την πρώτη 5άδα.
Στη γενική κατάταξη μετά τους Γάλλους, Εσθονούς και Βέλγους, οι Σόρδο-Καρέρα, Φορμό-Κορία και Έβανς-Μαρτιν συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα της γενικής.
Στο WRC2 που είχε και αυτό πολλές ανατροπές, οι Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ ήταν οι νικητές, με δεύτερους τους Σόλανς-Σανχουάν και τρίτους τους Ιρλανδούς ΜακΕρλιν-Φούλτον με Skoda Fabia RS Rally2. Στο WRC2 δεν μετρούν όλοι οι αγώνες του WRC για τα πληρώματα της κατηγορίας, τα οποία δηλώνουν εξ’ αρχής σε ποιους αγώνες θέλουν να βαθμολογηθούν ασχέτως εάν συμμετέχουν ή όχι. Χαρτί και μολύβι για υπολογισμούς και …«καληνύχτα».