Αυτό το «κάτι», που έφτιαξε την Παρασκευή ο Ροβάνπερα φαίνεται, ότι του έδωσε την αυτοπεποίθηση, που χρειαζόταν στον αγώνα του WRC στην Πορτογαλία.
Οδήγησε flat out και κέρδισε τη μία ειδική μετά την άλλη.
Ο μικρός ξύπνησε κεφάτος το Σάββατο. «Σήμερα το πρωί μόλις ξύπνησα είπα, ας πάμε να οδηγήσουμε λιγάκι», έγραψε στις προσωπικές του σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, για την εξαιρετική του προσπάθεια.
Ο Κάλε πρώτος με μια διαφορά κοντά στο λεπτό, από τον δεύτερο, που δεν είναι άλλος από τον Ντάνι Σόρδο. Αρκεί να σκεφτεί κάποιος μόνο, ότι το απόγευμα της Παρασκευής, όταν τέλειωσε το πρώτο σκέλος, ο Ροβάνπερα με το Yaris του, ήταν μόλις 10.8 δευτερόλεπτα μπροστά από το Hyundai του Σόρδο.
Οι οδηγοί της Hyundai, που ακολουθούν έδειχναν ανήμποροι να ακολουθήσουν το ρυθμό του Φινλανδού και έμειναν χαμένοι στη σκόνη, που σήκωσε το Toyota Yaris του Κάλε.
Ο Ροβάνπερα, μάλιστα, θεωρεί ότι αυτό το λουπ ήταν από τα καλύτερα της μέχρι τώρα καριέρας του. «Έχουμε κάνει μερικά καλά πρωινά μέχρι τώρα, αλλά αυτό ήταν πολύ καλό. Ολόκληρο το λουπ ήταν καλό και θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε έτσι».
WRC – Ράλι Πορτογαλίας: Η έξοδος του Λουμπέ τον απέκλεισε
Ο Ισπανός μπορεί να οδηγoύσε χωρίς λάθη, αλλά δεν ήταν τόσο γρήγορος, όσο ο Ροβάνπερα. Ο Σόρδο κράτησε τη δεύτερη θέση από τον team mate του, Εσάπεκα Λάπι. Ο Φινλανδός πέρασε από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή τον Νεβίλ και κυνηγά τον Σόρδο.
Ο Nεβίλ δυσκολευόταν πολύ με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Δεν μπορούσε να το κρατήσει σε ευθεία γραμμή και παρόλες τις αλλαγές και τις ρυθμίσεις δεν είχε βρεθεί η σωστή λύση.
«Κάναμε μια μεγάλη αλλαγή στο στήσιμο, πριν από την 11η ειδική διαδρομή, και ήταν λίγο καλύτερο, αλλά κάθε φορά, που φεύγει το πίσω μέρος, δεν έχω εμπιστοσύνη και νομίζω ότι στις εισόδους των στροφών θα έχω έξοδο», είπε ο Νεβίλ, που ταλαιπωρήθηκε χάνοντας χρόνο.
Ωστόσο, το δράμα της ημέρας δεν ήταν το ατίθασο πίσω μέρος του i20, αλλά η έξοδος του Λουμπέ. Ο Κορσικανός πάλευε από την τέταρτη θέση για μια θέση στο βάθρο. Όμως, κτύπησε το Puma του σε μια ρίζα δένδρου, δεξιά στην άκρη του δρόμου, και η προσπάθειά του σταμάτησε εκεί, από ζημιά στο τιμόνι του αυτοκινήτου του.
Ο Οτ Τάνακ στην 5η θέση της γενικής 36,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.
Τα αυτοκίνητα της WRC2 γέμισαν το υπόλοιπο του βαθμολογικού πίνακα. Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ είδε το προβάδισμά του να καταβροχθίζεται από τους Γκας Γκρίνσμιθ και Γιόχαν Ρόσελ, ενώ οι Aντρέας Μίκελσεν και Μάρκο Μπουλάκια συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Μετά το μεσημεριανό σέρβις τα πληρώματα θα οδηγούσαν ξανά τις 3 πρωινές ειδικές, Vieira do Minho (26,61 χλμ), Amarante (37,24 χλμ), Felgueiras (8,81 χλμ) και Lousada (3,36 χλμ).
Αποτελέσματα μετά από 11 ειδικές διαδρομές:
1 Ροβάνπερα- Χάλτουνεν Toyota Yaris +2:09:48.9
2 Σόρδο – Καρέρα Hyundai i20 +52.4
3 Λάπι-Φερμ Hyundai i20 +4.6 +57.0
4 Νεβίλ – Γουίταγκε Hyundai i20 +0.9 +57.9
5 Τάνακ-Γιαρβέογια M-Sport Puma +36.2 +1:34.1
6 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Skoda Fabia WRC2 +4:39.8 +6:13.9
7 Γκρίνσμιθ- Άντερσον Skabia WRC2 +37.0 +6:50.9
8 Ροσέλ – Nτινάντ Citroen C3 WRC2 +46.4 +7.37.3
9 Μίκελσεν-Έρικσεν Skoda Fabia WRC2 + 6.4 +7:43.7
10 Μπουλάκια-Βαγιέχο Skoda Fabia WRC2 +35.6 +8:19.3