Το δεύτερο σκέλος του ράλι Σαφάρι, τρίτος γύρος του WRC, ήταν το μεγαλύτερο, χωρίς να αλλάξει το χρώμα της κορυφής μετά από τα 160 χλμ. Ειδικών Διαδρομών.
Οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν με το Τoyota Yaris Rally1 εξακολουθούν να φιγουράρουν στην πρώτη θέση έχοντας στη δεύτερη θέση τους Κατσούτα-Τζόνστον με το άλλο Toyota Yaris Rally1, (δεν υπάρχει περίπτωση ο Κατσούτα να «ενοχλήσει» τον Κάλε) ενώ στο ένα λεπτό διαφορά βρίσκονται οι Φορμό-Κορία με το Ford Puma Rally1.
Πάνω από τα 2 λεπτά η διαφορά των Γάλλων από τους Έβανς-Μάρτιν, και πάνω από 6 λεπτά οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε από τους Ουαλούς, ενώ οι πρώτοι στην WRC2 Γκρίνσμιθ-Άντερσον ακολουθούν με διαφορά 3 λεπτών.
WRC: Υπο κανονικές συνθήκες η κατάταξη δε θα αλλάξει, αν και στους αγώνες, όλα γίνονται
Το φιλμ του 2ου σκέλους έχει ως εξής.
Η πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, η 8η του αγώνα χαρακτηρίστηκε από τα κλαταρισμένα ελαστικά, που είχαν, Έβανς, Γκρίνσμιθ, Λάπι, σπασμένη πίσω αριστερή ανάρτηση στο Ford Puma Rally1 του Μάνστερ, ενώ ο Τάνακ έχασε πάνω από ένα λεπτό για να κλείσει το δεξί μέρος του καπό.
Ταχύτεροι σε αυτήν την Ειδική Διαδρομή ο Κατσούτα.
Στην 9η Ειδική Διαδρομή οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε είναι οι ταχύτεροι, ο Λάπι τα βάζει με τους οργανωτές, η ενδοσυνεννόηση μεταξύ Τάνακ και Γιαρβόεγια δεν δουλεύει και ο Εσθονός συνοδηγός καθοδηγεί τον Ότ με τα δάχτυλα, ενώ τα πληρώματα «μιλούν» για τις πολλές διάσπαρτες πέτρες.
Τέλος η προσπάθεια των Μάνστερ-Λούκα με το Ford Puma Rally1 με σπασμένη ανάρτηση.
Στην 10η Ειδική Διαδρομή τη μεγαλύτερη του αγώνα, 36,08 χλμ. «μίλησε» ο Ροβάνπερα που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, «δίνοντας» σχεδόν μισό λεπτό (24,8 δευτ. για την ακρίβεια) στον δεύτερο Νεβίλ που έχασε το υβριδικό σύστημα από την αρχή της Ειδικής Διαδρομής.
Ο Κατσούτα είχε δύο κλαταρίσματα, μπροστά και πίσω δεξιά. Ο Έβανς πίσω δεξιά κλατάρισμα, όπως και οι Τάνακ και Λάπι ο οποίος χτύπησε μια ζέμπρα που πετάχτηκε μπροστά του.
Ο Τάνακ έκοψε ταχύτητα όταν είδε ζώα να διασχίζουν το δρόμο, ο Νεβίλ χαρακτήρισε την Ειδική Διαδρομή «κόλαση» και ο Σερδερίδης την πιο δύσκολη Ειδική Διαδρομή που έχει τρέξει στην καριέρα του.
Η 11η Ειδική Διαδρομή, που ήταν η 4η του δεύτερου σκέλους (επαναλαμβανόμενη 29,32 χλμ.), ο Κατσούτα είναι ο ταχύτερος, ο Νεβίλ αντιμετωπίζει προβλήματα με την αντλία βενζίνης, ο Τάνακ παραπονείται για τη σκόνη στο εσωτερικό του Hyundai.
Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή, η 12η του αγώνα, ταχύτερος ο Έβανς, παρά το γεγονός ότι είχε κλατάρισμα.
Ο Νεβίλ σταμάτησε στην Ειδική Διαδρομή αντιμετωπίζοντας μηχανικά προβλήματα.
Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, η επαναλαμβανόμενη των 36,08 χλμ. ο Τάνακ ήταν ο ταχύτερος.
Στο Hyundai του Λάπι έσπασε το παρμπριζ από τη μεριά του οδηγού μειώνοντας την ορατότητα.
Ο Φορμό είχε κλατάρισμα μπροστά αριστερά, ο Έβανς άλλαξε το κλαταρισμένο ελαστικό εντός της Ειδικής Διαδρομής, τα προβλήματα τροφοδοσίας συνεχίστηκαν για το Hyundai του Νεβίλ.
Αυτό ήταν το φιλμ του 2ου σκέλους του ράλι Σαφάρι, με το τρίτο και τελευταίο, Κυριακή 31 Μαρτίου, να περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές μήκους 74.38 χλμ. με την power stage να έχει μήκος 10.53 χλμ.